  • Data: 2009-02-10 00:12:04
    Temat: Re: Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał napisał(a):
    > Niestety chucky - grupa opanowana jest przez frustratów myślących jak komuś
    > dowalić zamiast pomóc.

    Mylisz sie.

    > Uważają siebie za jedynie mądrych

    Mylisz sie podwojnie :)

    > a reszta to może im
    > najwyżej .... olej sprawdzić - jak oczywiście łaskawie pozwolą.

    :D
    Zebys ty wiedzial, co oznacza "sprawdzanie oleju"... :)

    > Szkoda tylko, że owa mniejszość terroryzuje milczącą większość normalnych
    > ludzi. Milczącą - bo szkoda czasu na komentowanie tego pajacowania.

    Niechze mlodzi stazem ludzie zabieraja glos w sensownych dyskusjach - z
    przyjemnoscia bede na to patrzalkowal, a i dam swoj glos w ciekawych
    watkach, w ktorych mam cos do powiedzenia.

    > Ale chyba
    > czas zacząć się odzywać bo rozzuchwalają się coraz bardziej.

    Rozzuchwalaja? Raczej popadaja w przygnebienie patrzac na poziom
    reprezentowany przez "mlodziez".
    Daj sobie (i nam) szanse - napisz cos ciekawego i na przyzwoitym
    poziomie. Zaprrraszam serrrdecznie :)