  • Data: 2009-02-11 20:49:50
    Temat: Re: Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: chucky <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 19:17, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > [...]
    >
    > Moze tak, a moze nie?

    > Pozostaje kwestia, ktore dyskusje traktujesz jako jalowe? :)

    Takie jak ta właśnie. Byle młodemu dopier...lić.

    > Sprobuj - byle w rownie konstruktywny sposob :)

    "Miszkoda" jest oczywiście konstruktywna. Trzymaj mnie...

    > Uee... Marudzisz - to norma jest przeciez. I wcale nie tylko tutaj.

    Marudze, ale przecież Wy chcecie być NAJ. Myle się?

    > A odzywaj sie do woli - byle z sensem i w zgodzie z pewnymi zasadami.
    > Wszyscy beda szczesliwsi :)

    To Ci przytoczę kilka przykładów. Stan na dzisiaj:
    - "Sprzedam Bandziorka 650 S (2006 r.) lub zamienię na enduraczka
    [Spam]"
    - "Okregowa SKP zaprasza na przeglady nie tylko motocykli - W-wa i
    okolice"
    - "Szukam garazu w Warszawie"
    - "Zdecydowanie Yamache R1"

    Czym moj temat różnił się od powyższych? Te są forumowe, a moje nie?
    Bądźcie konsekwentni i albo czepiacie się wszystkich albo nie:)

    > A to gramatyka podlega uznaniowosci? Taki relatywizm gramatyki?

    Język urzędowy, potoczny, gwara...

    > Przesadzasz - nadal wystarcza wiedza wyniesiona z podstawowki polaczona
    > z checia do korzystania z niej.

    Rzuć kamieniem jeśli piszę niepoprawnie...

    W każdym razie, ja ze swojej strony temat uznaję za zamknięty.
    Pozdrawiam.