  • Data: 2009-02-12 00:06:59
    Temat: Re: Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chucky napisał(a):

    > Takie jak ta właśnie. Byle młodemu dopier...lić.

    E, nie :)
    Niepotrzebnie bierzesz tak do siebie. Spojrz na sprawe szerzej - czasem
    trzeba zwrocic komus uwage po to by:
    1. Ten, ktoremu zwracamy uwage, dowiedzial sie, ze cos robi nie tak. Co
    on z ta wiedza zrobi, to juz jego wolna wola. (Jakos tak kojarzy mi sie
    to z ostatnim pytaniem o mala ilosc powietrza w przednim kole i checia
    zwrocenia uwagi kierujacemu - przyznaje, ze sam odradzalem takie
    dzialanie wychodzac z zalozenia, iz ktos, kto tak jezdzi jest takim
    bufonem, iz uwage ignoruje, a nawet jeszcze obsobaczy zwracacza.)
    2. Jest wielu cichych czytaczy, ktorzy prawie nigdy nie zabieraja glosu
    (z roznych przyczyn). Oni wlasnie beda mogli czegos sie nauczyc czytajac
    takie uwagi kierowane do kogos innego. I jak juz beda chcieli napisac
    cos na grupe, to beda wiedziec, czego unikac, by nie zostac niechetnie
    przyjetym/odebranym. (Tu az sie cisnie pod palce analogia do niskiego
    cisnienia powietrza w ogumieniu - jestem pewien, ze co najmniej jedna
    czytajaca osoba przyrzekla sobie solennie sprawdzic cisnienie przed
    najblizsza jazda;))
    W sumie zauwaz, ze skoro Kefir postanowil zwrocic ci uwage, a i ja z
    toba dyskutuje, to jest dobry znak - zakladamy, ze okazesz sie byc
    czlowiekiem madrym, z ktorym warto pogadac. W sensie: wierzymy, ze bedo
    z ciebie ludzie. ;)

    > "Miszkoda" jest oczywiście konstruktywna. Trzymaj mnie...

    :D Alez jest!
    Tyle, ze z racji znuzenia autora klasycznym (jakze czesto nieskutecznym)
    wykladaniem kawy na lawe, przyjelo taka a nie inna forme. Na ciebie
    trafilo, przykro mi.

    > Marudze, ale przecież Wy chcecie być NAJ. Myle się?

    Mylisz sie. My juz jestesmy naj. ;)

    > To Ci przytoczę kilka przykładów. Stan na dzisiaj:
    > 1. "Sprzedam Bandziorka 650 S (2006 r.) lub zamienię na enduraczka
    > [Spam]"
    > 2. "Okregowa SKP zaprasza na przeglady nie tylko motocykli - W-wa i
    > okolice"
    > 3. "Szukam garazu w Warszawie"
    > 4. "Zdecydowanie Yamache R1"
    >
    > Czym moj temat różnił się od powyższych? Te są forumowe, a moje nie?
    > Bądźcie konsekwentni i albo czepiacie się wszystkich albo nie:)

    Po pierwsze primo: Nie sa forumowe (w potocznym tego slowa znaczeniu).
    Moze masz racje, moze jestesmy zywymi skamielinami i pogrobowcami
    zeszlowiecznych technologii informatycznych. Prosze cie w takim razie o
    wyrozumialosc dla tetrykow i nienaduzywanie tego okreslenia w tym
    kontekscie. :)
    Po drugie primo: A co ci sie nie podoba w wymienionych watkach? :) IMO
    sa normalne - w sensie, ze nie raza bledami ni roszczeniowymi postawami
    watkodawcow.
    (Cholera. Najgorsze jest to, ze zabralem glos w 50% wymienionych watkow ;))

    > Język urzędowy, potoczny, gwara...

    W jezyku urzedowym porozumiewamy sie z wszelkiej masci urzedami. W
    jezyku potocznym mowimy na codzien. Gwary uzywamy adekwatnej do
    spolecznosci, w ktorej zamierzamy jej uzyc. Tutaj utworzyla sie juz
    lokalna gwara (czy tez slang), do ktorej nie pasuje nowomowa dzieci
    neostrady.

    > Rzuć kamieniem jeśli piszę niepoprawnie...

    A... Przyznac musze, ze jak na kogos z "forumowymi" pretensjami, piszesz
    bardzo ladnie i az milo patrzec :)

    > W każdym razie, ja ze swojej strony temat uznaję za zamknięty.

    NIe, nie, nie! :)
    Zamykac, to sobie mozesz tematy na forach. Tutaj mozesz co najwyzej
    zasugerowac EOT. ;)

    > Pozdrawiam.

    Jako i ja. :)
    I pozostaje w nadziei, ze jednak nie strzelisz focha i dasz sie kiedy
    poznac na zywca.
    BTW Rznij cytate (te zbedne - na przyklad sygnaturki).