  • 31. Data: 2010-02-12 13:31:10
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Filip KK pisze:

    > To moja pierwsza zima w BMW i z radością patrzę jak pada kolejny śnieg,
    > zasypując jezdnię, bo wiem że sobie polatam.. Bo wiem, że mało kto
    > wyjedzie z parkingu. W największe śniegi, gdy ulica jest zasypana, mało
    > kto wyjeżdża, taka jest prawda. Ale taksówki (MB) jeżdżą zawsze.
    >
    > Podstawa w tylnym napędzie to dobre opony.

    Zapraszam do DC na ulicę Jagiellońską na dziki parking na jej początku
    przy porcie praskim.
    Wjeżdżamy Ty swoim RWD ja Golfem - w najdalszy kawałek tego parkingu i
    sprawdzamy kto z niego pierwszy wyjedzie i w jakim tempie.
    Wtedy sprawdzimy co jest lepsze - czy Twoje RWD czy Moje FWD.

    Pozdrawiam !!

  • 32. Data: 2010-02-12 13:57:44
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Filip KK pisze:

    > Zapraszam do trójmiasta, zrobimy slalom.
    > Zobaczymy jak radzisz sobie podczas startu, w oesie między słupkami,
    > nawrotką i hamowaniem w miejscu wyznaczonym. :)

    Tak jak Ty specjalisto nie przyjedziesz do DC, tak samo ja nie pojadę do
    3city.

    Na zakończenie poczytaj www.google.pl i swoje wypociny sprzed jakiegoś
    czasu - ja poglądów nie zmieniam i zawalidrogą nie jestem.

    Pozdrawiam !!

  • 33. Data: 2010-02-12 14:02:53
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 13:57, Czarek Daniluk pisze:

    > Tak jak Ty specjalisto nie przyjedziesz do DC, tak samo ja nie pojadę do
    > 3city.

    Ty nie przyjedziesz, bo nie dasz rady (ze spokojem) zimą z przednim
    napędem ujechać tyle kilometrów. Ja w przyszły piątek jadę do wawy,
    niezależnie od tego ile śniegu będzie.

  • 34. Data: 2010-02-12 14:33:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 13:26:31 +0100, Czarek Daniluk wrote:
    >Już widziałem takich - z prostego parkingu zasypanego nieźle śniegiem, z
    >koleinami, ubitym itp. wyjeżdżał z dobre 10 minut starszym 323.
    >Wsiadłem w głupiego golfa, odpaliłem, nie ruszając gazu wsadziłem
    >wsteczny - wycofałem, wrzuciłem 1 i wyjechałem nawet bez 1go
    >przekręcenia kołami w miejscu.

    Ale nie wiesz jakie byly opony, jakie podloze w danym miejscu, jak
    wyslizgany snieg.

    Owszem, przy ruszaniu na sniegu FWD ma wieksze mozliwosci, ale i one
    potrafia nie wystarczyc.

    J.

  • 35. Data: 2010-02-12 14:47:00
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wsiądź do BMW, zmienisz słowo "czasem", na "zawsze".

    Ciekawe, czy będzie tak fajnie kiedy Będziesz Miał Wypadek? :D

  • 36. Data: 2010-02-12 14:54:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 14:58:22 +0100, Czarek Daniluk wrote:

    >Nie wiem, jednak widzę, iż na tym pseudo parkingu po opadach śniegu nie
    >stoi zbyt wiele samochodów zaparkowanych ;)
    >Wniosek z tego jeden - widać nie są w stanie wjechać, natomiast sam
    >wjazd jest zastawiony z obu stron na maxa.

    Tylko ze wiekszosc samochodow to teraz FWD.
    Widac oni tez tam maja klopoty :-)

    J.

  • 37. Data: 2010-02-12 14:58:22
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

  • 38. Data: 2010-02-12 15:32:52
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    J.F. pisze:

    > Tylko ze wiekszosc samochodow to teraz FWD.
    > Widac oni tez tam maja klopoty :-)
    >
    > J.

    Kłopoty z głupoty - większość jak zaczyna się zakopywać to depcze gaz do
    dechy, nieważne jaki mają napęd, zamiast ująć gazu i próbować pomalutku
    się toczyć.

    Pozdrawiam !!

  • 39. Data: 2010-02-12 15:37:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    MM pisze:

    > Dawno Ciebie nie widziałem, może się zmieniłeś, brodę zapuściłeś, bo
    > raczej mięśni się nie gubi....

    Te napompowane koksami pekaja jak balony ;>

    --
    Karolek

  • 40. Data: 2010-02-12 15:40:01
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Właśnie na tym aucie wyrobiłem w sobie przekonanie, że w zimie RWD
    > nadaje się do stania w garażu wyłącznie.

    Bledny wniosek wysunels.
    Poprawny bylby taki, ze nalezy podniesc swoje umiejetnosci.

    --
    Karolek