  • 1. Data: 2010-02-11 17:33:44
    Temat: Ciepiarza z Ele Taxi
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jest sobie wjazd na parking nr 2 z ruchliwej 3 pasowej jezdni:

    |--|
    |1 |
    | -
    | - Parking nr 2
    | |
    | |-------------
    |C |
    | |
    | -------------
    | jezdnia i chodnik przed budynkiem
    | -----
    | J|
    -------------------

    Skręciłem w prawo i widząc cofający pojazd C (jak cierpiarz) zatrzymałem się
    w miejscu J (jak Ja) tak, żeby mógł spokojnie wycofać się w jezdnię przed
    budynkiem (wyminąć się nie da, ze względu na zwały śniegu po lewej).

    Jednak przeceniłem możliwości intelektualne C, gdyż zatrzymał się on
    dokładnie na wysokości jezdni przed budynkiem, a poproszony by albo
    podjechał do przodu, w miejsce oznaczone na schemacie przez 1, albo wycofał
    się w jezdnię przed budynkiem, używając słów uznanych powszechnie za
    obraźliwe, stwierdził, że to ja mam się wycofać na ruchliwą jezdnie, a jeśli
    tego nie zrobię, to on ma czas...

    Po 30 sekundach, na widok zbliżającego się uzbrojonego ochroniarza (budynek
    ma kamery), zmienił zdanie i zrobił to co mógł zrobić od razu gdyby miał
    choć trochę inteligencji, czyli wycofał się w jezdnię przed budynkiem, a gdy
    przejechałem wyjechał przodem w kierunku 3 pasówki (i stał tam potem jeszcze
    ze dwie minuty, ze względu na ruch)

    CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 2. Data: 2010-02-11 17:47:21
    Temat: Re: Ciepiarza z Ele Taxi
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    'Tom N' pisze:
    > Jest sobie wjazd

    Dluzej pisales tego maila niz stales zablokowany.

    Warto ?

    KJ

  • 3. Data: 2010-02-11 17:56:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KJ Siła Słów w <news:hl1cfq$9st$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Dluzej pisales tego maila niz stales zablokowany.

    Gdzieś napisałem ile stałem? Nie zauważyłem. A pisałem jakąś minutę.

    > Warto ?

    Piętnować głupotę zawsze warto.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-02-11 18:11:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    .

    > Gdzieś napisałem ile stałem? Nie zauważyłem. A pisałem jakąś minutę.

    Jestem pod wrazeniem, 170 slow plus rysunek w minute. Srednia szybkosc
    pisania na klawiaturze zawodowej maszynistki to 50-70 slow na minute, lepsze
    osiagaja ok. 120.

    > Piętnować głupotę zawsze warto.

    Jasne, taksiarz przeczyta i przemysli swoje postepowanie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-02-11 18:23:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kamil w <news:hl1dnu$qo0$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > pisania na klawiaturze zawodowej maszynistki to 50-70 slow na minute, lepsze

    Copy & Paste i przeredagowanie kilku zdań miało mi zająć więcej niż minutę?

    > Jasne, taksiarz przeczyta i przemysli swoje postepowanie.

    Może przeczyta ktoś w Ele Taxi, to z czego wycinałem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-02-12 12:02:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    .

    > Copy & Paste i przeredagowanie kilku zdań miało mi zająć więcej niż
    > minutę?

    To znaczy napisales je juz wczesniej (co rowniez zajelo czas), czy
    skopiowales czyjas wypowiedz jako wlasna?

    > Może przeczyta ktoś w Ele Taxi, to z czego wycinałem.

    Z pewnoscia dyspozytorki cale dnie przegladaja grupe. Nie prosciej bylo
    zadzwonic do firmy i zglosci?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-02-12 12:19:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    'Tom N' pisze:

    > Piętnować głupotę zawsze warto.

    To zadzwon do Ele, podaj numery goscia i pietnuj ile wlezie.

    KJ

  • 8. Data: 2010-02-12 12:24:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    'Tom N' pisze:

    > Copy & Paste i przeredagowanie kilku zdań miało mi zająć więcej niż minutę?

    Blokują cię tam co drugi dzień, więc przygotowałeś sobie szablonik na takie okazje?

  • 9. Data: 2010-02-12 12:25:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kamil pisze:

    > "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    .

    > Jestem pod wrazeniem, 170 slow plus rysunek w minute.

    Interfejsy czytające myśli mają ponoć wchodzić, może beta-tester?

  • 10. Data: 2010-02-13 00:47:30
    Od: Dominik <m...@g...pl>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Blokują cię tam co drugi dzień, więc przygotowałeś sobie szablonik na
    > takie okazje?

    jesteś s Ele Taxi ?

    --
    Dominik