eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Sat, 13 Feb 2010 12:46:46 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
    <op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
    <hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
    <hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
    <hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
    <hl3pbi$10mu$2@news.mm.pl> <hl4mmr$6j2$1@news.onet.pl>
    <hl5f13$hj6$1@news.mm.pl> <hl5t98$jjb$1@news.onet.pl>
    <hl5uhu$mab$1@news.onet.pl> <hl60mr$c9k$1@mx1.internetia.pl>
    <hl61hd$st1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-45-200.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1266061796 10034 77.254.45.200 (13 Feb 2010 11:49:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 11:49:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hl61hd$st1$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255039
    [ ukryj nagłówki ]

    Przembo pisze:

    > Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
    > Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy, tu
    > nie będę się spierać.

    Lepiej sobie daje rade na b.sliskiej nawierzchni. Tam gdzie ja ruszalem
    bez problemu, tam kolege w BMW trzeba bylo wspierac recznie i zadne
    balansowanie nie pomagalo. Tam gdzie 200KM FWD (bez kontroli trakcji) na
    śliskim łuku z uślizgującymi się kołami szło niemal po sznurku, RWD o
    tej samej mocy z wyłączoną trakcją wymagało już odpuszczania gazu i
    pewnej kontry a więc jechało wolniej.

    > Mnie zastanawia tylko jedno, ktoś pisze o autach z RWD badziew i tego Twój
    > przenikliwy umysł nie zauważa...

    Wszystkim sie wydaje ze RWD to taki naped dla bogackich, bo BMW ma taki,
    bo Mercedes bo cos tam jeszcze. Tylko nikt nie zauwaza ze napęd tylnych
    kół poprzez wał kardana jest tak stary jak motoryzacja czyli m.in BMW i
    Mercedes i to ze kiedys wszystkie samochody taki mialy, nawet te dla
    pospólstwa. Z punktu widzenia konstrukcji, latwiej zrobic MOCNE RWD niz
    FWD. Zobacz jakich gabarytow jest skrzynia + dyfer od 300KM RWD
    (rozmieszczenie na to pozwala), po czym upchnij to samo w niewielką
    skrzynkę ,napędzaj FWD o podobnej mocy i spraw żeby to było podobnie trwałe.


    Pozdrawiam
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: