  • Data: 2010-02-13 12:13:50
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hl60mr$c9k$1@mx1.internetia.pl...
    > Jakie sa wiec zalety tego genialnego RWD?
    > Pierwsza to zapewne brak "uczucia napędu" na kierownicy. Druga choć już
    > bardziej wątpliwa to taka, że możesz strzelić pare popisów przed remizą.
    > Do normalnego, szybkiego przemieszczania FWD doskonale wystarcza, a
    > topowych modelach i tak montuje się już AWD.

    Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
    Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy, tu
    nie będę się spierać.

    W obecnych warunkach łatwiej _mnie_ się jezdzi RWD, choć wyjazd z parkingu o
    którym administrator raczy zapominać jest trochę bardziej kłopotliwy.

    Swoją drogą typowe dla Ciebie jest wyciąganie zdań z kontekstu...
    Czy ja napisałem że RWD jest jedynym słusznym napędem? Dla _mnie_ lepsze
    jest AWD lub RWD, FWD po prostu jest i chocbyś tupał do upadłego to moje
    odczucia i doświadczenia są jakie są. Ty możesz gloryfikować nawet napęd na
    jedno koło, nic mi do tego.
    Mnie zastanawia tylko jedno, ktoś pisze o autach z RWD badziew i tego Twój
    przenikliwy umysł nie zauważa...

    Pozdr