eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzednionapędóweczki - taranujecie... › Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-ma
    il
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 22:58:54 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hl4iv9$nit$5@news.task.gda.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl>
    <b...@4...com> <hl1nrp$8uf$1@news.onet.pl>
    <2...@4...com>
    <hl1p6p$bco$5@news.task.gda.pl> <hl1t3h$oqj$1@news.onet.pl>
    <hl1tgh$kei$9@news.task.gda.pl>
    <1fsxzxjs0zg7p$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net>
    <4b753d08$1@news.home.net.pl> <hl3ess$vho$21@news.task.gda.pl>
    <hl3qmh$evi$1@news.onet.pl> <hl3t0v$25c$22@news.task.gda.pl>
    <hl3v8l$rci$1@news.onet.pl> <hl41p6$8vl$1@news.task.gda.pl>
    <i...@4...com>
    <hl468u$ogm$3@news.task.gda.pl> <hl47o7$n7c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1266011945 24157 87.206.96.146 (12 Feb 2010 21:59:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 21:59:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hl47o7$n7c$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254948
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-12 19:47, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    >> O jaaaaaaaaa! Grubo, grubo... Taką gablotę (A8) nie jest łatwo
    >> opanować... cud!
    >> To jest właśnie to o czym mówiłem, tył wpada SAM niekontrolowanie w
    >> poślizg!
    >
    > a przypomnij mi jaki tam jest napęd kolego? :P
    >
    Na filmiku napęd przedni.

    Quattro inaczej by się zachowało.


    >> Miał głowę na karku, gdyby nie siedział tak blisko kierownicy, nie
    >> zdążyłby odkręcić. Zwróć uwagę, że po wyprowadzeniu auta z poślizgu
    >> jego prędkość drastycznie spadła, prawie do zera...
    >
    > tylko, ze to nie bylo na sniegu a na takim to już nie jest takie
    > oczywiste, proste i jasne.
    >
    > Kiedy do Ciebie dotrze w końcu, ze zeby wyprowadzić auto z poslizgu nie
    > potrzebne sa tylko umiejętności i troche szczęścia, ale też
    > przyczepnośc. Jak jej nie ma, albo jest bardzo słaba ... to mozesz robić
    > Co Ci sie podoba, a samochód i tak nie zareaguje na Twoje starania.
    >
    Kiedy zrozumiesz, że tylny napęd daje większą kontrolę w poślizgu?
    Oczywiście pytanie retoryczne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: