  • 21. Data: 2021-08-25 22:04:04
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-25 o 20:12, Shrek pisze:

    > I tak jak piszę raczej trudno je pomylić. Nawet jak są dwa - jasność
    > "stopów" się gwałtownie zmienia - przeciwmgielnych nie. Jedyny
    > "niebezpieczny" moment to ich właczanie i to tylko jak masz dwie lampy z
    > tyłu - a to zdecydowana mniejszość.

    A motocykla się nie spodziewasz?

  • 22. Data: 2021-08-25 22:19:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2021 o 22:04, cef pisze:

    > A motocykla się nie spodziewasz?

    W takim deszczu - raczej nie. Zresztą jego będzie pewnie lepiej widać,
    bo mniejszą chmurę wody za sobą ciągnie.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-08-25 22:20:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2021 o 20:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Generalnie uważam jak Ty, i zawsze latami mnie z tyłu obtrąbiali i
    > oślepiali mruganiem.

    Tym razem nikt nie trąbił i nie mrugał. I mniej więcej co trzeci jechal
    na przeciwmgielnych.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2021-08-26 00:03:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.08.2021 o 14:29, Shrek pisze:

    > Odległość moja od mojej dupy jest stała a prędkość zbliżania się do niej
    > i tak wynosi zero;)

    Nie interesuje mnie Twoja dupa :) To Ty musisz uważać na inną dupę,
    nawet jeśli nie jest jaśnie oświecona. Zwyczajnie i najzwyczajniej, nie
    widzisz, to nie kozacz :] i nie zwalaj winy na brak oświetlenia jakiejś
    dupy. Zdecydowanie sporo naoglądałem się karamboli, gdzie wszyscy
    uczestnicy to miszcze kierownicy, same Kubice i mieli najzajebitsze
    opony, hamulce, refleks i chuja im to dało. Wystarczyło, że nie widzieli
    pola jazdy na tyle, żeby zdążyć wyhamować czy zmienić tor jazdy :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 25. Data: 2021-08-26 00:05:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.08.2021 o 20:45, Shrek pisze:

    > Taaa. Zaklinaj rzeczywistość. Samochód jadący powyżej setki podnosi za
    > sobą tuman wody i pozycyjnych po prostu nie widać.

    Samochód jadący w deszczu, powyżej setki zachowuje się jak torpeda i
    tylko debil go będzie ścigał czy wyprzedzał :) Potem leżą po rowach na
    zakrętach :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 26. Data: 2021-08-26 06:36:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-08-26 06:38:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2021 o 00:05, LordBluzg(R) pisze:

    > Samochód jadący w deszczu, powyżej setki zachowuje się jak torpeda

    Bez przesady - większość daje radę - kwestia ilości wody na jezdni i
    opon, ale większość daje radę (choć moze i nie powinna próbować)

    > tylko debil go będzie ścigał czy wyprzedzał :)

    Ale tu chodzi o _twoją_ widoczność z tyłu - jak ci wjedzie w dupę debil
    to pociesza cię że jesteś "moralnym zwycięzcą"?

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-08-26 06:40:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2021 o 00:03, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie interesuje mnie Twoja dupa :) To Ty musisz uważać na inną dupę,
    > nawet jeśli nie jest jaśnie oświecona. Zwyczajnie i najzwyczajniej, nie
    > widzisz, to nie kozacz :]

    Jeszcze raz - moje światła chroną _moją_ dupę.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-08-26 09:23:06
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-08-25 o 10:07, Adam pisze:

    > Może w Twoim aucie jest jedno ;)
    >
    > W prawie wszystkich autach, które miałem i które mam z wyjątkiem chyba
    > tylko "206" są dwa przeciwmgielne z tyłu.

    Po dwa to miały Łada, Lublin, coś jeszcze?
    Ze starych co miały jedno przeciwmgielne, to maluch, PF125

    Najczęściej odpowiednikiem symetrycznym po drugiej stronie jest wsteczny.
    Jak są dwa wsteczne, to i tak przeciwmgielne jest jedno, z lewej, w
    drugiej lampie jest zaślepka.
    Wyjątkiem jest 206, gdzie przeciwmgielne jest w zderzaku, na środku.

    --
    viktorius

  • 30. Data: 2021-08-26 10:02:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/08/2021 17:52, r...@k...pl wrote:

    > To to, że nie jest to żaden wyznacznik, że jak widzisz jasne 2 światła, to
    > hamuje.

    A jak widzisz jedno to nie wiesz co to moze byc i jedziesz dalej bo
    powinny byc dwa?