  • 11. Data: 2021-08-25 10:53:46
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 05:52:40 +0200, w <6125be88$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Zapewniam cię, że się nie da - przeciwmgielne jest jedno i świeci stale.

    Miałem tylko jedno auto, w którym przeciwmgielne tylne było jedno.

  • 12. Data: 2021-08-25 14:27:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2021 o 10:07, Adam pisze:

    > Może w Twoim aucie jest jedno ;)
    >
    > W prawie wszystkich autach, które miałem i które mam z wyjątkiem chyba
    > tylko "206" są dwa przeciwmgielne z tyłu.

    No to mnie zaskoczyłeś - bo wszystkie mijane (poza jednym) też miały
    jedno...

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-08-25 14:28:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/08/2021 09:53, r...@k...pl wrote:

    > Miałem tylko jedno auto, w którym przeciwmgielne tylne było jedno.

    A ja mialem wszystkie ktore mialy tylko jedno mimo, ze mialy puste
    miejsce na drugie i co w zwiazku z tym? Ostatnie w rodzinie ktore mialo
    dwa to Polonez rodzicow z 1987.

  • 14. Data: 2021-08-25 14:29:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2021 o 10:06, LordBluzg(R) pisze:

    > To się zbliżaj powoli :]

    Odległość moja od mojej dupy jest stała a prędkość zbliżania się do niej
    i tak wynosi zero;)

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-08-25 18:52:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 13:28:51 +0100, w <sg5d23$brr$3$horizn@news.chmurka.net>, K
    <n...@e...com> napisał(-a):

    > A ja mialem wszystkie ktore mialy tylko jedno mimo, ze mialy puste
    > miejsce na drugie i co w zwiazku z tym?

    To to, że nie jest to żaden wyznacznik, że jak widzisz jasne 2 światła, to
    hamuje.

  • 16. Data: 2021-08-25 20:12:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2021 o 18:52, r...@k...pl pisze:

    > To to, że nie jest to żaden wyznacznik, że jak widzisz jasne 2 światła, to
    > hamuje.

    I tak jak piszę raczej trudno je pomylić. Nawet jak są dwa - jasność
    "stopów" się gwałtownie zmienia - przeciwmgielnych nie. Jedyny
    "niebezpieczny" moment to ich właczanie i to tylko jak masz dwie lampy z
    tyłu - a to zdecydowana mniejszość.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-08-25 20:13:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 Aug 2021 08:21:07 +0100, K

    > A gdzie on napisal, ze chce cos oswietlac? Uzywac mozesz ich w ciagu
    > dnia podczas zmniejszonej przejrzystości powietrza, spowodowanej mgłą,
    > opadami atmosferycznymi lub innymi przyczynami:

    W praktyce są użyteczne tylko podczas totalnego mleka. W innych warunkach
    tylne przeciwmłowe więcej szkodzą niż pomagają. Nieznoszę nadgorliwych
    debili walących po oczach tymi światłami.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2021-08-25 20:45:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2021 o 20:13, Myjk pisze:

    > W praktyce są użyteczne tylko podczas totalnego mleka.
    Taaa. Zaklinaj rzeczywistość. Samochód jadący powyżej setki podnosi za
    sobą tuman wody i pozycyjnych po prostu nie widać. A przeciwmgielne tak.
    Wiec nie pisz, że nie są użyteczne, bo są, tylko dlaczego w takim razie
    z nich nie skorzystać:

    1 - bo nie wolno, bo pord,
    2 - bo oślepiają (w dzień, rozproszone tą wodą?)
    3 - bo można pomylić ze stopami,
    4 - bo cię wkurwiają,
    5 - masaj?

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-08-25 20:55:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zawsze wolałem dwa.
    Podobnie jak dwa cofania, i nie pisz że pomylisz z mijania ;-)

    -----

  • 20. Data: 2021-08-25 20:58:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Generalnie uważam jak Ty, i zawsze latami mnie z tyłu obtrąbiali i oślepiali
    mruganiem.