    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Date: Wed, 26 Apr 2017 21:31:08 +0200

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:odq72k$52o$1@news.chmurka.net...

    > Z odkurzaczem to nie jest tak oczywiste jak z czajnikiem.
    > Tu bardziej chodzi o to, że one za dużo energii zamieniały w ciepło w
    > stosunku do tej zamienianej w ssanie.

    Aha, takie buty... ale wiesz, sądząc, że jeśli tu absurd, tam absurd, a
    dalej, to absurd absurdem pogania, trudno się wtedy spodziewać, że w tym
    momencie i miejscu, ma to jakieś rzeczywiste uzasadnienie. Takie trochę
    "sparzył się na gorącym, na zimne dmucha". W każdym razie, ja mam 1300W, po
    paru minutach dmucha dobrze ciepłym... A ja się zastanawiam, czy tego
    odkurzacza nie zmienić na dmuchawę do suszenia mytych urządzeń, przyrządów,
    części, itd... Bo dmuch ma porządny. Spróbuję na zwykłym balonie, bo
    kondona, to na pewno rozerwie.
    Nie ukrywam, że to ciepełko, to mi się przyda. Za gorące nie jest, ale
    dmucha mocno, więc szybko wysuszy... Przy okazji będzie jak zakurzone
    wiatraki przedmuchiwać, trzeba tylko będzie blokować ośkę, aby się nie
    rozbiegło.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)