eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzechodzenie przez przejście.Re: Przechodzenie przez przejście.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przechodzenie przez przejście.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <pfen14$9tq$1@news.mixmin.net>
    <pab8oftl7m19$.1jpqrulaoczwe.dlg@40tude.net>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 10 Jun 2018 07:59:27 GMT
    Lines: 36
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1528617567 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 77.65.80.250:50975
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633196
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    >> Możliwość przejścia przez przejście dla pieszych, czekając krócej.
    >> Wystarczy, że pieszy wejdzie na przejście przy kraweżniku
    >> i już ma pierwszeństwo na przejściu.
    >> Przy krawężniku raczej pojazdy nie jeżdżą.
    >> Nie trzeba zmieniać prawa, aby pieszy mógł przejść
    >> czekając krócej.
    >
    > Po pierwsze, chciałbym zauważyć że często spotykany argument że tzw.
    > przejścia dla pieszych są dla ich bezpieczeństwa jest wyssany z
    > palca a ich istnienie jest przejawem dyktatu lobby kierowców
    > (podobnie jest z tzw. ścieżkami dla rowerów ale to inny temat). W
    > istocie, pieszy na przejściu ma takie samo ryzyko przejechania jak w
    > dowolnym innym miejscu oraz takie same ograniczenia jak w dowolnym
    > innym miejscu drogi, tyle że prawne. Otóż nie wolno mu "wtargnąć". W
    > dowolnym innym miejscu drogi "wtargiwać" prawo nie zabrania, tyle że
    > nikt tego nie robi z wiadomych powodów :) Żeby spowodować że
    > przejścia istotnie się będą różnić pod względem faktycznego
    > bezpieczeństwa oraz będą uprzywilejowywać pieszych wystarczy
    > zlikwidować prawnego potworka "wtargnąć" i przyjąć że pieszy na
    > przejściu ma prawo "wtargiwać" a kierowca ma tak jechać by go nie
    > najechać. Wtedy, z konieczności, kierowcy będą musieli dojeżdżać do
    > każdego przejścia 5 km/h i podniesie się wielki lament ale będzie
    > koniec z rozjeżdżaniem pieszych na przejściach :)

    Dokładnie, nikt nikogo nie przejedzie, bo wszyscy beda stać w korkach!
    A piesi beda sie jeszcze bardziej dusic od spalin :(
    Pytanie czy szukamy rozwiazania optymalnego dla wszystkich grup czy
    optymalnego tylko dla pieszych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: