-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przechodzenie przez przejście.
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <pfen14$9tq$1@news.mixmin.net>
<pab8oftl7m19$.1jpqrulaoczwe.dlg@40tude.net>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 10 Jun 2018 07:59:27 GMT
Lines: 36
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1528617567 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 77.65.80.250:50975
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633196
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...
>> Możliwość przejścia przez przejście dla pieszych, czekając krócej.
>> Wystarczy, że pieszy wejdzie na przejście przy kraweżniku
>> i już ma pierwszeństwo na przejściu.
>> Przy krawężniku raczej pojazdy nie jeżdżą.
>> Nie trzeba zmieniać prawa, aby pieszy mógł przejść
>> czekając krócej.
>
> Po pierwsze, chciałbym zauważyć że często spotykany argument że tzw.
> przejścia dla pieszych są dla ich bezpieczeństwa jest wyssany z
> palca a ich istnienie jest przejawem dyktatu lobby kierowców
> (podobnie jest z tzw. ścieżkami dla rowerów ale to inny temat). W
> istocie, pieszy na przejściu ma takie samo ryzyko przejechania jak w
> dowolnym innym miejscu oraz takie same ograniczenia jak w dowolnym
> innym miejscu drogi, tyle że prawne. Otóż nie wolno mu "wtargnąć". W
> dowolnym innym miejscu drogi "wtargiwać" prawo nie zabrania, tyle że
> nikt tego nie robi z wiadomych powodów :) Żeby spowodować że
> przejścia istotnie się będą różnić pod względem faktycznego
> bezpieczeństwa oraz będą uprzywilejowywać pieszych wystarczy
> zlikwidować prawnego potworka "wtargnąć" i przyjąć że pieszy na
> przejściu ma prawo "wtargiwać" a kierowca ma tak jechać by go nie
> najechać. Wtedy, z konieczności, kierowcy będą musieli dojeżdżać do
> każdego przejścia 5 km/h i podniesie się wielki lament ale będzie
> koniec z rozjeżdżaniem pieszych na przejściach :)
Dokładnie, nikt nikogo nie przejedzie, bo wszyscy beda stać w korkach!
A piesi beda sie jeszcze bardziej dusic od spalin :(
Pytanie czy szukamy rozwiazania optymalnego dla wszystkich grup czy
optymalnego tylko dla pieszych?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.18 10:57 Uzytkownik
- 10.06.18 11:23 Shrek
- 10.06.18 11:33 Jacek Maciejewski
- 10.06.18 11:35 Jacek Maciejewski
- 10.06.18 11:58 J.F.
- 10.06.18 11:59 Uzytkownik
- 10.06.18 12:27 Malkoit
- 10.06.18 15:40 Cavallino
- 10.06.18 16:05 Malkoit
- 10.06.18 16:58 Uzytkownik
- 10.06.18 16:59 Uzytkownik
- 10.06.18 17:26 Malkoit
- 10.06.18 18:06 mk4
- 10.06.18 18:12 mk4
- 10.06.18 18:19 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=