  • 1. Data: 2009-05-25 15:17:46
    Temat: Przebieg aparatu - czyżby ewenement ?
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    Kupiłem używanego Canona A620
    Zaglądam do katalogów, a tam "251CANON"
    Zaglądam do Exifa, a tam "Image number: 2515181"

    Czy to możliwe, że ten aparat natrzepał 2,5 mln zdjęć ?
    Troche mnie to zastanawia, bo to naprawdę dużo. A na dodatek nie jest jakoś
    strasznie zajechany, migawka klika w miarę żwawo.

  • 2. Data: 2009-05-25 15:27:40
    Temat: Re: Przebieg aparatu - czyżby ewenement ?
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Karol J." napisał w wiadomości:

    > Kupiłem używanego Canona A620
    > Zaglądam do katalogów, a tam "251CANON"
    > Zaglądam do Exifa, a tam "Image number: 2515181"

    A mi wychodzi, że jakieś 15 tysięcy z małym kawałkiem.

    -- Zibi

  • 3. Data: 2009-05-25 15:36:40
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > A mi wychodzi, że jakieś 15 tysięcy z małym kawałkiem.

    Czekaj czekaj - zaczynam analizować nieco inaczej.
    Inny Canon zaczynał katalogowanie od folderu 100CANON i do którego weszło
    10000zdjęć, po czym zrobił się katalog 101CANON
    To by znaczyło, że natrzepał 1,5mln zdjęć. Mimo wszystko dużo...za dużo jak
    na stan aparatu :)

  • 4. Data: 2009-05-25 16:45:32
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > 10000zdjęć, po czym zrobił się katalog 101CANON
    > To by znaczyło, że natrzepał 1,5mln zdjęć. Mimo wszystko dużo...za dużo

    włóż do aparatu kartę z jednym zdjęciem w folderze numer np. 120. Teraz
    wyłącz i ponownie włącz numerowanie seryjne. Co będzie w exifie?
    W aparatach z jakimi miałem do czynienia wystarczyło włożyć kartę z innego
    aparaty, żeby zmienić numerację.
    --
    Radosny

  • 5. Data: 2009-05-25 19:07:05
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

> [...]
    > 10000zdjęć, po czym zrobił się katalog 101CANON
    > To by znaczyło, że natrzepał 1,5mln zdjęć. Mimo wszystko dużo...za dużo

    A teraz zauważyłem, że przyrósł kolejny katalog po zdjęciu IMG_5200, co
    znaczyło by, że w każdym mieści sie tylko 100 fotek...
    czyli wskazywało by, na 15 tysięcy... Brzmi lepiej :)

  • 6. Data: 2009-05-25 19:09:47
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

> [...]
    > wyłącz i ponownie włącz numerowanie seryjne. Co będzie w exifie?
    > W aparatach z jakimi miałem do czynienia wystarczyło włożyć kartę z innego

    Próbowałem. Numeracja idzie niezależnie od tego co jest ostatnie na karcie.
    (tak można było oszukiwać stare Olympusy)
    A innej karty nie włożę, bo nie mam. W moim domu standardem jest CF :)

  • 7. Data: 2009-05-25 20:30:11
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Karol J." <q...@p...ONIET.pl> napisał w wiadomości

    > migawka klika w miarę żwawo.

    Migawka?! Kompakty mają migawki?

  • 8. Data: 2009-05-25 20:38:02
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    > Migawka?! Kompakty mają migawki?

    No tak - przysłona :)

  • 9. Data: 2009-05-25 23:57:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.05.2009 Karol J. <q...@p...ONIET.pl> napisał/a:
    > Próbowałem. Numeracja idzie niezależnie od tego co jest ostatnie na karcie.
    > (tak można było oszukiwać stare Olympusy)

    Zdecydowanie nie tylko. Wszystkie Canony z różnych serii, z którymi miałem
    do czynienia, zaczynając od PS, poprzez ixusy a na 40D kończąc.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2009-05-26 05:02:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > wyłącz i ponownie włącz numerowanie seryjne. Co będzie w exifie?
    > W aparatach z jakimi miałem do czynienia wystarczyło włożyć kartę z innego
    U mnie to samo