  • 31. Data: 2012-01-28 15:37:02
    Temat: Re: Protesty kierowców - ale inaczej
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-27 23:15:05 +0100, "Tadeusz" <...@a...pl> said:

    > ale masz jakieś wsparcie na tą

    Tę.
    ;>

    > nader odważną hipotezę???

    Np.
    <http://forumprawne.org/dyskusja-ogolna/46627-platno
    sc-karta-od-10zl.html>

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2012-01-28 15:48:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@a...pl>

    > ale masz jakieś wsparcie na tą nader odważną hipotezę???
    > więc podaj konkretny artykuł lub paragraf konkretnego aktu prawnego albo
    > odszczekuj :)

    Na skargę ?!

  • 33. Data: 2012-01-28 16:38:29
    Od: " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W nowym diesel'u z DPF niewskazane. Wymyśl coś innego.

    Pozdrawiam, e^x/dx

  • 34. Data: 2012-01-28 16:56:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > Winni są chuje arabowie.
    Taki jeden chuj szejk arab powiedział drugiemu chujowi z unii, że da nam ropę za
    darmo, tylko on
    chce połowę podatków którymi obłożone jest paliwo w unni.
    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2012-01-28 19:59:44
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > Taki jeden chuj szejk arab powiedział drugiemu chujowi z unii, że da nam ropę z
    > a darmo, tylko on
    > chce połowę podatków którymi obłożone jest paliwo w unni.
    Skoro tak napisałeś to na pewno znasz powód dlaczego ropa w przeciągu 11 lat
    zdrożała ponad trzy razy. Może o czymś nie wiem. Nie chcę od nich ropy darmo.
    Ale jak oni ropę trzy razy do góry to zboże i pomidory jakie kupują też tylko
    dla nich trzy razy do góry. Mercedes kosztuje tutaj 100 tysięcy Euro. Dla nich
    czterysta tysięcy. Nie mieli żadnego jawnego powodu na podnoszenie cen ropy.
    Nawet jak by o inflację podnosili to by nie wyszło 100%. Chuje szykują się na
    wojnę i gromadzą kasę. Kupują broń, robią bombę atomową. Nikt mi nie wciśnie
    że za wzrost cen ropy odpowiedzialny jest żydowski kapitał z Nowego Jorku. Bo
    kto jak kto ale Żydzi są najbardziej zagrożeni. I by im zwyczajnie nie
    pozwolili za dużo zarobić. To dawaj te niepodważalne argumenty
    usprawiedliwiające wzrost cen ropy, robione przez kutasów na co dzień
    chodzących w białych kieckach. Jak by im się ropa skończyła i trzeba by ją
    było wydobywać z den mórz. To bym się nie skrzywił. Technologia droga. A tam
    gdzie mieszkają wystarczy wykopać dziurę w ziemi i następnego dnia można
    wiadrami ropę wyciągać. Tamten rejon należy ogrodzić pięcio metrowym murem i
    wody na 3/4 nalać. jak woda będzie leciała to wpuścić krokodyle i piranie żeby
    potem mniej roboty było. Po miesiącu wodę wypuścić i zacząć budować
    cywilizację bez nich, bo już wiadomo że z nimi się nie da. Amen

  • 36. Data: 2012-01-28 20:34:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    A kogutek wciąż ma słowotok.
    ;-)

    On 2012-01-28 19:59:44 +0100, "kogutek"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Skoro tak napisałeś to na pewno znasz powód dlaczego ropa w przeciągu 11 lat
    > zdrożała ponad trzy razy.

    Zainteresuj się tym gdzie, jak i dlaczego "rośnie" ropa.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2012-01-28 21:00:48
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > A kogutek wciąż ma słowotok.
    > ;-)

    > Zainteresuj się tym gdzie, jak i dlaczego "rośnie" ropa.
    > :-)

    Oświeć mnie. Szkoda tylko że nie potrafisz napisać pięciu zdań w kupie, bo jak
    piszesz piąte to nie wiesz o czym pierwsze było.

  • 38. Data: 2012-01-28 21:05:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Jan 2012, Dysiek wrote:

    > Chyba dla naszych rozwazan wystarczy:
    >
    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,obowiazek;przyjecia;pla
    tnosci;karta;platnicza,11639.html

    Polecasz z wpisu podpisanego "chrobot" podstawową uwagę, że "plastikowy
    pieniądz" *nie* ma cechy "emitowany przez NBP" czy jakąś inną?
    Nie zgadzam się z wnioskiem Olgierda (tym o "jednoznaczności") z prostego
    powodu - użył słowa "każdy" w określeniu do formy.
    Wcale nie mam obowiązku przyjęcia np. od Ciebie zapłaty kartą, i to
    niezależnie od tego czy to będzie zobowiązanie osobiste czy gospodarcze.
    Jak mnie zmusisz do zawarcia *umowy* o terminal?
    Wniosek: sama możliwość posługiwania się "pieniądzem elektronicznym"
    jest umowna. Nie jest więc (ów pieniądz) tożsamy ze znakami emitowanymi
    przez NBP, w których zapłatę trzeba przyjąć jeśli dług jest wyrażony
    w złotych (jak nie będę chciał, zmusisz mnie w ten deseń, że złożysz
    stosowną kwotę do depozytu sądowego i poślesz powiadomienie, a to ja
    będę musiał zapłacić za depozyt).

    Oczywiście, to w niczym nie uchybia krążącym informacjom o UMOWNYCH
    obowiązkach przyjmujących płatności kartami.
    Mogą być prawdziwe (nie znam umów), co nie znaczy, że nie da się
    różnych wymagań obejść :P

    No i jeszcze inna sprawa, to fakt że w .pl najwyraźniej prowizje
    łapią się pod określenie "zbójeckie" i stąd opory sprzedawców.
    Do niedawna mowa była o 3%, teraz częściej spotyka się wzmianki
    o 2,5%, 2% albo i nieco poniżej. Ale ciągle w procentowych okolicach.
    Pic w tym, że wzmianki o "zachodnich" stawkach wspominają o 10x
    niższych wartościach, wyrażanych w promilach.

    Ale zastrzeżenia na dole nie umniejszają faktu, że naruszenie
    umowy to inna kategoria niż naruszenie przepisów (a do tego,
    czyli rozpatrywania naruszenia przepisów, sprowadzają się rozważania
    w podanym artykule).

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2012-01-28 21:53:50
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    > Chyba dla naszych rozwazan wystarczy:
    >
    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,obowiazek;przyjecia;pla
    tnosci;karta;platnicza,11639.html

    Wystarczyłoby gdyby NBP emitował karty płatnicze ale ponieważ nie emituje to
    absolutnie nie wystarczy...
    To są pobożne życzenia jakiegoś prawnika a nie obowiązujace prawo!

  • 40. Data: 2012-01-28 22:01:23
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tę.
    > ;>

    > Np.
    > <http://forumprawne.org/dyskusja-ogolna/46627-platno
    sc-karta-od-10zl.html>

    chyba strasznie nieważnie czytałeś :)
    bo umknęło ci najważniejsze:
    http://www.mmwroclaw.pl/332405/2010/8/4/platnosc-kar
    ta-minimalna-kwota-legalna?category=biznes