  • 11. Data: 2012-01-27 17:43:45
    Temat: Re: Protesty kierowców - ale inaczej
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 17:37, Artur Maśląg pisze:

    > Znaczy na podstawie doświadczeń z 2 stacji ekstrapolowałeś sobie
    > na resztę stacji? Niebezpieczne.

    Na większości stacji nie zwracam najmniejszej uwagi jak tankuję gdzieś w
    trasie. Na tych dwóch gdzie tankuje co tydzień są informacje na każdym
    dystrybutorze więc siłą rzeczy to widać. Wiele sklepów z różnego rodzaju
    artykułami też ma podobne limity.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2012-01-27 17:44:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 05:29 PM, Lewis wrote:

    > W Białymstoku na orlenie (konkretnie zaścianki) i na shelu tam tankuje
    > najczęściej i jest dolna granica płatności.

    Czyli większośc i prawie wszystkie stacje to jest Orlen i Shell w
    Białymstoku. Gratuluje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-01-27 17:45:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 17:44, AZ pisze:

    > Czyli większośc i prawie wszystkie stacje to jest Orlen i Shell w
    > Białymstoku. Gratuluje.

    No racja, pochopnie z tym większość wypaliłem, ale z cotygodniowych
    obserwacji widzę że limity mają.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2012-01-27 17:47:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 05:43 PM, Lewis wrote:

> [...]
    > trasie. Na tych dwóch gdzie tankuje co tydzień są informacje na każdym
    > dystrybutorze więc siłą rzeczy to widać. Wiele sklepów z różnego rodzaju

    No to czemu napisałeś, że na większości stacji skoro na większości nie
    zwracasz uwagi? Akurat sklepy to nie stacje więc nie ma co porównywać.
    Limity pewnie są na niektórych zadupiastych franczyzowych stacjach ale
    nie firmowych. Swoją drogą ciekawe co na to umowy franczyzowe, czy
    czasem nie zabraniają tego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-01-27 17:51:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 17:43, Lewis pisze:

> [...]
    > trasie. Na tych dwóch gdzie tankuje co tydzień są informacje na każdym
    > dystrybutorze więc siłą rzeczy to widać. Wiele sklepów z różnego rodzaju

    Mówisz, że w Białymstoku takie niedogodności? A chodniki są obsrane
    przez psy i do tego przejazdy w komunikacji miejskiej na jakieś durne
    zdrapki? Hmmm - to znaczy to jest to miasto, na podstawie którego
    znany nam tutaj Kamil (to zdaje się jego miasto rodzinne) wyciąga
    podobne wnioski na temat Polski.

    PS - nie obraź się, ale mechanizm bardzo podobny :)

  • 16. Data: 2012-01-27 18:04:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 17:51, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > podobne wnioski na temat Polski.
    >
    > PS - nie obraź się, ale mechanizm bardzo podobny :)

    A jak Kononowicz mówił że nie będzie niczego to wszyscy się wyśmiewali...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2012-01-27 18:37:48
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Sty, 17:47, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > Limity pewnie są na niektórych zadupiastych franczyzowych stacjach ale
    > nie firmowych. Swoją drogą ciekawe co na to umowy franczyzowe, czy

    Nie ma o co bic piany. Gdy kierowcy zaczna tankowac po 1
    PLN i placic za to karta, to stacja limity wprowadzi. Nikt im tego nie
    zabroni.

    --
    amos

  • 18. Data: 2012-01-27 18:38:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 18:04, Lewis pisze:

    > A jak Kononowicz mówił że nie będzie niczego to wszyscy się wyśmiewali...

    :)

  • 19. Data: 2012-01-27 18:42:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Pewnie właśnie dlatego.

  • 20. Data: 2012-01-27 18:45:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 06:37 PM, amos wrote:

    > Nie ma o co bic piany. Gdy kierowcy zaczna tankowac po 1
    > PLN i placic za to karta, to stacja limity wprowadzi. Nikt im tego nie
    > zabroni.

    Zabroni umowa o terminal. Jeżeli sklep/stacja/wth używa terminala i ma
    na drzwiach naklejke Visa/Mastercard itd. ma obowiązek przyjąc
    transakcję na dowolną kwotę. To, że sobie sklepy tak piszą jest
    niezgodne z umowami które zawierają i można to zgłosić do banku/firmy
    zarzadzającej terminalem.

    --
    Artur
    ZZR 1200