    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Protest na autostradzie
    Date: Sun, 02 Aug 2009 22:01:12 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    _____________
    > robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >
    >   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
    Akcja ma uderzyć w kierowców. To oni mają być niezadowoleni i mieć straty. Wtedy
    pośrednio uderzy w ustawodawce i właściciela. To niezadowoleni kierowcy mają
    żądać odszkodowania za kiepską usługę. Motocykliści są zadowoleni. Bo zapłacili
    i wjechali na autostradę. To właściciel autostrady jest nieprzygotowany na
    obsługę zbyt dużej ilości wjeżdżających i dlatego jest korek. Pierdzielenie że
    szeregowi pracownicy będą poszkodowani jest pozbawione logiki. Jak uderzy w
    pracowników? Pracownik zbierający opłaty dostaje swoje wynagrodzenie ( twierdzę
    ze najniższe z możliwych przewidzianych prawem) bez względu na to ile trwa
    obsługa jednego klienta. Jest tam od tego żeby przeliczył pieniądze za które
    odpowiada i dał kwitek. Robi to przez ileś tam godzin dziennie i spada do domu.
    Pracownikowi jest lepiej jak przejedzie mniej samochodów a nie więcej. Protest
    motocyklistów jest dobry dla szeregowych pracowników. Zapewne cieszy się również
    ich poparciem. Szeregowi pracownicy, bez których autostrada nie działa, są tam
    najgorzej wynagradzani. Codziennie kilka godzin w budce wdychają spaliny.
    Dostają za to pieniądze które nie pozwolą im podreperować zdrowia po kilku
    latach pracy w takim miejscu. Dostają tyle żeby na bieżąco przeżyć. To jeśli
    ktoś z zewnątrz zrobi to czego oni nie zrobią, czyli pozbawi właściciela
    autostrady części wpływów. To będą zadowoleni. Jak się będą starali to więcej
    nie zarobią. Włożą więcej energii za te same pieniądze i na pewno nawet dziękuję
    od szefa nie usłyszą.