  • 11. Data: 2009-08-14 09:06:25
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik

    > no to beda miec super argument.

    mi sie cos wydaje, ze ta "niezgodnosc" to nie przeszkadza SAMowi jak chodzi
    o motocykle, tylko tam jest cos pewnie, co im moze utrudnic zdzieranie kasy
    z wiekszych aut i zaczynam podejrzewac, ze w tym tkwi ich STALowe podejscie
    do sprawy

    --
    ania

  • 12. Data: 2009-08-14 09:08:06
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Spider A.J."

    > Placenie 6,5x2 za zwiedzanie placu budowy puszka tez nie jest ok!

    no tak - wiec narzekanie na grupie newsowej, jak widzisz nie wystarczy, zeby
    ktos na to zareagowal - chyba, ze sie myle

    --
    ania

  • 13. Data: 2009-08-14 11:04:11
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 14 Sie, 07:08, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

    > Wczoraj, przynajmniej od strony krk
    > policja dala rade, wydzielili dwa pasy dojazdowe
    > do dwoch bramek i w sumie, oprocz kilku
    > odosobnionych przypadkow, udalo im sie spacyfikowac
    > protest. Wylapywali motocyklistow dojezdzajacych do
    > bramek i kierowali na te wydzielone dwie bramki.

    Jesteś zadowolony, że za Twoje pieniądze policja zajęła miejsce
    firmy ochroniarskiej,
    robiąc przysługę prywatnej firmie i w dodatku w tak chamskiej i
    niezgodnej z przepisami formie?

    n.

  • 14. Data: 2009-08-14 11:15:30
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > newrom protestujacy na codzien i olewajacy 'a4'

    I na tym bym w sumie skończył dyskusję, jest to jedyne wyjście,
    legalne, uderzające dokładnie w sedno problemu, jakoś ciągle jeżdżę do
    Krakowa, Katowic ale nigdy nie przyszło mi do głowy płacić za to gówno
    choć złotówkę.
    A jeśli wciąż będą tacy, którym nie szkoda 13 zł za plac budowy (fajna
    nazwa, podoba mi się) to będzie istniał taki Stalexport mający
    wszystko w dupie.
    Ot, cała filozofia, nie jeździjcie płatną A4 a problem rozwiąże się
    sam.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 15. Data: 2009-08-14 11:39:20
    Od: n...@s...com

    On Fri, 14 Aug 2009 13:15:30 +0200, Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    wrote:

    >Ot, cała filozofia, nie jeździjcie płatną A4 a problem rozwiąże się
    >sam.

    Chyba w podreczniku dla liberalow-debili :-D

    pozdr
    newrom
    PS. to nie jest dukt uzywany tylko przez motocykle, a kasa z motocykli
    to jakies grosze w porownaniu z reszta.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2009-08-14 11:48:10
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <newrom

    > PS. to nie jest dukt uzywany tylko przez motocykle, a kasa z motocykli
    > to jakies grosze w porownaniu z reszta.

    do ktorej co miesiac kazdy pracujacy sie jeszcze spoooooro doklada, czy
    jezdzi czy nie, czy w ogole ma czym jezdzic

    --
    ania

  • 17. Data: 2009-08-14 11:57:09
    Od: Cimek <c...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "juhass" <t...@w...pl> wrote

    > No to akurat prawda ale chyba dla tego, ze nie udalo sie
    > zablokowac bramek tak jak poprzednio.

    Nie do końca. Od strony Myslowic musieli odstac w niezlym korku, a mimo
    to pozdrawiali.

    Może następnym razem stanac przed wjazdem z transparentem z informacja o
    korku na autostradzie i z propozycja objazdu np. przez Olkusz

    --
    Cimek
    VFRed

  • 18. Data: 2009-08-14 11:59:24
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "neuro" <n...@g...com> wrote
    Jesteś zadowolony, że za Twoje pieniądze policja zajęła miejsce
    firmy ochroniarskiej,
    robiąc przysługę prywatnej firmie i w dodatku w tak chamskiej i
    niezgodnej z przepisami formie?

    Jestem zadowolony, ze puszki nadal beda mi ustepowac
    miejsca czy to w korku czy na trasie a nie wkurwia sie
    na wszystkich motocyklistow swiata bo kilkudziesieciu z nich
    zachcialo sie zablokowac wjazd na autostrade wywolujac
    powiedzmy maly szumek medialny.
    Komentarz na tvn24 w dniu dzisiejszym byl jedynie taki ze akcja
    nie spowodowala zatorow jak poprzednia
    i tyle osiagneliscie nie mowiac o nieco podkurwionej milicji.
    Ale ja mam komplet dokumentow i nawet pj wiec mi kontrole
    zwisaja, moze tylko panowie listonosze (nowe mundurki lol)
    przestana przymykac oczy na street racing na bora-komorowskiego
    i tyle z calego tego zjazdu na autostradzie wyniknie.
    A jak nie wyszlo na bramkach to mozna bylo po prostu
    przejechac szybko te
    wyznaczona bramke spotkac sie
    na stacji benzynowej i cala kolumna, dwoma pasami (tam gdzie sa dwa
    oczywiscie)
    jechac 40-50 km/h i "autostrada" stoi i kwiczy.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 19. Data: 2009-08-14 16:12:04
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >To napisz cos wiency, jakas propozycje konstruktywna, a nie zwykle
    >krytykanctwo uprawiasz.

    A to juz tow. Wieslaw mowil...

    >Dlatego na takie prostesty czesci ludzi powinna przyjezdzac
    >samochodami zeby poblokowac reszte bramek.

    E tam. Z punktu widzenia skutecznosci lepiej by wyszlo gdyby np. co
    tydzien dokonal samospalenia przy bramkach jakis motocyklista,
    zadbawszy uprzednio o oprawe medialna. Efektywnosc nieporownywalna.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 20. Data: 2009-08-14 19:49:08
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie rozumiem zupelnie tej formy protestu, zarzadca autostrady
    > i tak bedzie mial to w dupie, podobnie zreszta jak mial
    > to ze adwokat z katowic ktory wygral proces po tym jak jechal
    > platnym odcinkiem z Katowic do Krk 90 minut.
    > Dopiero co puszkarze nauczyli sie zeby ustepowac nam miejsca
    > w korkach i na trasach i zasadniczo sa dla nas uprzejmi.
    > W zamian blokujemy im dojazd do "autostrady" na ktorej
    > maja bardziej przejebane niz my.
    > Protest powinien uderzyc w GDDKiA, w Stalexport
    > a nie w zwyklych ludzi ktorzy tak samo placa za zwiedzanie placu budowy

    ja mam pewien pomysł na forme zwiekszenia skutecznosci protestu. jechac
    samochodami ale przed bramkami załozyc kaski i rekawice i w sposob
    identyczny jak motocyklisci wysupływac grosiki i płacis pomalutku wyciagajac
    portfele z bagazników
    co wy na to?