  • 1. Data: 2009-08-14 08:02:18
    Temat: chce ktos prawo jazdy?
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    Nie wiem czy juz bylo. Ale od wrzesnia moze byc trudniej, bo na Malcie
    ma sie rzad zmienic i moga uzupelnic luke prawna.

    http://www.maltaid.mfbiz.com/#/prawo-jazdy/453468933
    2

    Oczywiscie nie namawiam nikogo do naduzywania prawa czy popelniania
    wykroczenia, moze po prostu ktos chce szybko odzyskac "zgubione" prawo
    jazdy...

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 2. Data: 2009-08-14 08:20:41
    Temat: Re: chce ktos prawo jazdy?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "scibor1"

    Naiwnych nie sieją...

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ 6.66 x 10^2 Scientific notation of The Be-
    \ K...@e...eu.org / ast.