  • 21. Data: 2009-08-15 08:04:18
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    ania <a...@t...kropka.pl> napisali:

    > podobno, tylko, ze nie jest to prawda (jest to gprawda propagowana przez
    > rzecznika SAM), po 2004 roku motocykle dostaly swoja kategorie

    Obwieszczenie ministra infrastruktury wprowadzalo cennik na dany rok, a
    nie do odwolania. Ostatnie obowiazywalo na 2008.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 22. Data: 2009-08-16 09:25:19
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > ja mam pewien pomysł na forme zwiekszenia skutecznosci protestu. jechac
    > samochodami ale przed bramkami załozyc kaski i rekawice i w sposob
    > identyczny jak motocyklisci wysupływac grosiki i płacis pomalutku wyciagajac
    > portfele z bagazników
    > co wy na to?

    Dwa tygodnie temu radziłem Wam żebyście tak zrobili. Przewidziałem, co nie było
    trudne, jak zareaguje władza za drugim i następnymi razami. Przy następnym
    proteście możecie spodziewać się prowokacji, żeby do jakiegoś mordobicia doszło.
    Spontaniczni uczestnicy protestu motocyklistów nawet nie zdają sprawy jak są
    groźni dla władzy. Władza jest przygotowana na mordobicie, palenie opon i
    obrzucanie budynków rządowych jajkami kupionymi za własne pieniądze. W stosunku
    do protestujących jak Wy jest bezsilna. Jak chcecie wygrać to musicie mieć V
    kolumnę pod postacią puszkarzy. Po co komu protest w którym przekierują
    protestujących na jeden pas. Macie blokować nie siebie pod jedną bramką przez 5
    godzin. Macie blokować wszystkie bramki przez pół godziny. Musicie doprowadzić
    do sytuacji ze pojawienie się na dojeździe do autostrady grupy 10 motocyklistów
    będzie powodowało niepewność wśród innych kierowców. Opieranie się na symbolu,
    że protestuje motocyklista na motocyklu na autostradzie nie ma sensu. Równie
    skuteczny będzie protest motocyklistów polegający na zablokowaniu stacji
    benzynowych na 100 kilometrowym odcinku drogi przed autostrada. Możecie się
    umówić że podzielicie się na kilka grup i będziecie na stacjach kupowali po 2
    litry paliwa i jechali na następną stację. Możecie również w ramach protestu
    pojechać do jakiegoś marketu i kupować sobie po paczce gumy do żucia przez 3
    godziny. Ważne żeby to było kojarzone z Wami. Od dwóch tygodni mądre głowy za
    dużą kasę kombinują jak koń pod górę żeby Wasz słuszny protest obrócić przeciwko
    Wam. Jeśli będziecie protestowali tak jak do tej pory to na pewno znajdą
    skuteczny sposób. Bo już sobie jakoś poradzili. Następnym razem poradzą sobie
    jeszcze lepiej. Jak będziecie się wybierali na następną blokadę to przesiądźcie
    się do samochodów. Jak bym organizował następny protest to bym wydrukował i
    rozdawał ulotki puszkarzom. Zachęcał bym ich do wzięcia udziału w proteście. Dla
    zwykłych ludzi stawki za samochód tez są wysokie i z wyjątkiem tego że ktoś kto
    się uwłaszczył na majątku narodowym chce maksymalnie zarobić, niczym nie
    uzasadnione. Niech kierowcy też protestują żeby płacić mniej.

  • 23. Data: 2009-08-16 09:44:42
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Na pewno nie uzyskamy poparcia puszkarzy
    > utrudniajac im zycie.
    >
    > --
    > -=[Spider A.J.]=-
    > Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
    > http://www.foto-spider.pl
    > RF900RS2

    To zróbcie tak żeby puszkarze wzięli udział w proteście nie jako widzowie a jako
    czynni uczestnicy. Wydrukujcie trochę ulotek na których napiszecie że jest za
    drogo i dla samochodów. I żeby było 2 złote od samochodu. W korku pod bramkami
    rozdacie. Niektórzy z czystej złośliwości będą się guzdrali pod bramką. Jak
    odstał pół godziny to niby dlaczego ten co jest za nim ma przejechać od razu.
    Przy rozdawaniu ulotek proponować rozmienianie pieniędzy na drobne.

  • 24. Data: 2009-08-16 10:11:09
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote
    >W korku pod bramkami
    > rozdacie.

    Chodziles kiedys pieszo po autostradzie???
    Gratuluje pomyslu :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 25. Data: 2009-08-16 10:57:48
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." napisał w wiadomości

    > "kogutek" wrote
    >
    > Chodziles kiedys pieszo po autostradzie???
    > Gratuluje pomyslu :-)

    Ja przeszedłem 15metrów zanim się pojawił radiowóz.
    Liczy się?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 26. Data: 2009-08-16 11:07:30
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > "kogutek" <k...@v...pl> wrote
    >
    > Chodziles kiedys pieszo po autostradzie???
    > Gratuluje pomyslu :-)
    >
    > --
    > -=[Spider A.J.]=-
    > Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
    > http://www.foto-spider.pl
    > RF900RS2

    Nie po autostradzie za bramkami tylko przed bramkami jak samochody stoją bo nie
    mogą pojechać. Po pierwszym razie gdzieś podali ze korek był na 40 kilometrów.
    Jak jest korek to się mniej jedzie a więcej stoi. Na skrzyżowaniach ludzie
    rozdają bezpłatne gazety. Jak da się w ruchu dać gazetę to ta się w korku rozdać
    ulotki. Jak się chce to wszystko można z wyjątkiem założenia spodni przez głowę,
    hełmu wojskowego na lewą stronę i otworzenia parasola w dupie.

  • 27. Data: 2009-08-17 08:51:53
    Od: "Napitek" <n...@w...pl>

    tu ma kolega racje w 100%
    po co denerwowac puszkarzy? potem beda jechac wkurwieni na wszsytkiech
    motocyklistow i znowu kilku z nas zginie niepotrzebnie

  • 28. Data: 2009-08-17 09:47:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Napitek" napisał w wiadomości
    > tu ma kolega racje w 100%
    > po co denerwowac puszkarzy? potem beda jechac wkurwieni na
    > wszsytkiech
    > motocyklistow i znowu kilku z nas zginie niepotrzebnie

    Ciekawe kogo miałeś na myśli nazywając go kolegą. Bo cytowanie to
    cieniutko, cieniutko.
    To raz.

    Ciekawe czy prokuratury również pozamykali, że wypadek ze skutkiem
    śmiertelnym miałby nie przynieść nikomu żadnych przykrych
    konsekwencji.
    To dwa.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 29. Data: 2009-08-17 13:14:10
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Spider A.J. wrote:

    > Ale ja mam komplet dokumentow i nawet pj wiec mi kontrole
    > zwisaja, moze tylko panowie listonosze (nowe mundurki lol)
    > przestana przymykac oczy na street racing na bora-komorowskiego
    > i tyle z calego tego zjazdu na autostradzie wyniknie.
    > A jak nie wyszlo na bramkach to mozna bylo po prostu
    > przejechac szybko te
    > wyznaczona bramke spotkac sie
    > na stacji benzynowej i cala kolumna, dwoma pasami (tam gdzie sa dwa
    > oczywiscie)
    > jechac 40-50 km/h i "autostrada" stoi i kwiczy.

    ZTCP Vmin na autostradzie to 60km/h, wiec trzesidupom o prawko i dokumenty
    nie radz, zeby ich zatrzymywali listonosze :)
    No i spowalnianie ruchu rowniez wqrwi kierowcow aut.

    Ale zeby nie bylo niekonstruktywnie moze tak spowalniac ruch na bramkach i
    po drodze
    ale jadac autem i wreczajac pani/panu kasjerowi kartke z trescia protestu z
    prosba o przedstawienie szefowi.

    Poza tym nie jest w interesie zadnego operatora srautostrady rezygnacja z
    oplaty za pojazd, ktorego przejazd niesie ze soba mniejsze koszty niz innych
    pojazdow.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 30. Data: 2009-08-17 13:55:53
    Od: n...@s...com

    On Mon, 17 Aug 2009 15:14:10 +0200, "lesor" <l...@N...pl> wrote:

    >ZTCP Vmin na autostradzie to 60km/h, wiec trzesidupom o prawko i dokumenty
    >nie radz, zeby ich zatrzymywali listonosze :)
    >No i spowalnianie ruchu rowniez wqrwi kierowcow aut.

    Bezedura, nie ma vmin na autostradzie. Jest tylko zakaz wjazdu na nia
    pojazdow ktore nie moga sie rozpedzic do ponad 40km/h
    Co nie zmienia faktu ze celowa wolna jazda, blokowanie pasow itp mozna
    podciagnac pod utrudnianie ruchu cy cus.
    Z drugiej strony na naszych drogach wystarczy jechac zgodnie z
    ograniczeniami zeby zrobic korek.

    >ale jadac autem i wreczajac pani/panu kasjerowi kartke z trescia protestu z
    >prosba o przedstawienie szefowi.

    Albo dojezdzac w kasku i w kombinezonie. A kasa w tylnej kieszeni
    spodenek pod kombi ;)

    pozdr
    newrom
    --