  • 1. Data: 2009-08-14 05:08:02
    Temat: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Naraze sie tym postem prawdopodobnie wszystkim.
    Jestem jak najbardziej za protestem ale zdecydowanie
    przeciwko jego formie!
    Po co wkurwiac kierowcow puszek?
    Wczoraj, przynajmniej od strony krk
    policja dala rade, wydzielili dwa pasy dojazdowe
    do dwoch bramek i w sumie, oprocz kilku
    odosobnionych przypadkow, udalo im sie spacyfikowac
    protest. Wylapywali motocyklistow dojezdzajacych do
    bramek i kierowali na te wydzielone dwie bramki.
    Nie rozumiem zupelnie tej formy protestu, zarzadca autostrady
    i tak bedzie mial to w dupie, podobnie zreszta jak mial
    to ze adwokat z katowic ktory wygral proces po tym jak jechal
    platnym odcinkiem z Katowic do Krk 90 minut.
    Dopiero co puszkarze nauczyli sie zeby ustepowac nam miejsca
    w korkach i na trasach i zasadniczo sa dla nas uprzejmi.
    W zamian blokujemy im dojazd do "autostrady" na ktorej
    maja bardziej przejebane niz my.
    Protest powinien uderzyc w GDDKiA, w Stalexport
    a nie w zwyklych ludzi ktorzy tak samo placa za zwiedzanie placu budowy
    nazywanego szumnie autostrada.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 2. Data: 2009-08-14 06:04:15
    Temat: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 14 Sie, 07:08, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
> [...]
    > Protest powinien uderzyc w GDDKiA, w Stalexport
    > a nie w zwyklych ludzi ktorzy tak samo placa za zwiedzanie placu budowy

    Kazdy protest uderza najpierw w zwyklych ludzi.
    Napisales prawde obiektywna. Ale czy masz konkretny pomysl na inna
    forme protestu, skuteczna i nie utrudniajaca zycia innym uzytkownikom
    drogi? Nie atakuje Cie, po prostu pytam.

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 3. Data: 2009-08-14 06:04:26
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > Naraze sie tym postem prawdopodobnie wszystkim.

    to narazimy sie sie razem :)

    POPIERAM :) masz 100% racji kolego :)

    ---
    TasmaN
    GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    t...@g...pl

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4333
    (20090813) __________

  • 4. Data: 2009-08-14 06:38:52
    Od: juhass <t...@w...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > Naraze sie tym postem prawdopodobnie wszystkim.
    > Jestem jak najbardziej za protestem ale zdecydowanie
    > przeciwko jego formie!
    > Po co wkurwiac kierowcow puszek?

    Niestety, masz rację, ale trudno o inną formę protestu, służącą
    zwróceniu uwagi na tę kwestię.
    Samo nagłośnienie akcji w środkach przekazu sprawiło, iż ludzie w
    puszkach doskonale wiedzieli dlaczego i przeciwko czemu jest ten
    protest. Ogromna większość odnosiła się życzliwie, mimo że musieli stać
    w korku. Prawie wszyscy kierowcy ciężarówek pozdrawiali nas i
    gratulowali akcji, ludzie w osobówkach też generalnie odnosili się do
    akcji pozytywnie, poza pojedynczymi przypadkami..

    > Protest powinien uderzyc w GDDKiA, w Stalexport
    > a nie w zwyklych ludzi ktorzy tak samo placa za zwiedzanie placu budowy
    > nazywanego szumnie autostrada.

    Znów masz rację, ale wysuń proszę pomysł na inną akcję, zwracającą uwagę
    na nasze problemy. Zdecydowanie SAM ma nas w dupie, jak zresztą
    wszystkich, ale myślę że małymi kroczkami uda się skruszyć ten beton.
    Płacenie 6.5 za bramkę od motocykla nie jest ok i trzeba walczyć o
    swoje, w jaki sposób to sprawa wtórna.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 5. Data: 2009-08-14 07:11:38
    Od: n...@s...com

    On Fri, 14 Aug 2009 07:08:02 +0200, "Spider A.J."
    <n...@t...gmx.net> wrote:

    >Naraze sie tym postem prawdopodobnie wszystkim.
    >Jestem jak najbardziej za protestem ale zdecydowanie
    >przeciwko jego formie!

    To napisz cos wiency, jakas propozycje konstruktywna, a nie zwykle
    krytykanctwo uprawiasz.

    >Wczoraj, przynajmniej od strony krk
    >policja dala rade, wydzielili dwa pasy dojazdowe
    >do dwoch bramek i w sumie, oprocz kilku
    >odosobnionych przypadkow, udalo im sie spacyfikowac
    >protest.

    Dlatego na takie prostesty czesci ludzi powinna przyjezdzac
    samochodami zeby poblokowac reszte bramek.

    >Protest powinien uderzyc w GDDKiA, w Stalexport
    >a nie w zwyklych ludzi ktorzy tak samo placa za zwiedzanie placu budowy
    >nazywanego szumnie autostrada.

    hałtu?

    pozdr
    newrom protestujacy na codzien i olewajacy 'a4'
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-08-14 07:12:01
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Sie, 07:08, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:

    > Protest powinien uderzyc w GDDKiA, w Stalexport
    > a nie w zwyklych ludzi ktorzy tak samo placa za zwiedzanie placu budowy
    > nazywanego szumnie autostrada.
    Chyba nie do konca. Podobno* to ustawa/rozporzadzenie zrownuje
    motocykle z puszkami do 3,5t DMC.

    pzdr, dr
    K12S/525

    * - tak mowili w telewizorni, ja tylko powtarzam.

  • 7. Data: 2009-08-14 07:28:41
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Uzytkownik "doktorski"

    > Chyba nie do konca. Podobno* to ustawa/rozporzadzenie zrownuje
    > motocykle z puszkami do 3,5t DMC.

    podobno, tylko, ze nie jest to prawda (jest to gprawda propagowana przez
    rzecznika SAM), po 2004 roku motocykle dostaly swoja kategorie, zreszta w
    ogole kategorie zrobily sie bardziej przystajace do realiow i moze w tym
    tkwi problem, a nie tylko w kategorii "motocykle"

    --
    ania

  • 8. Data: 2009-08-14 07:35:19
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <n...@s...com> wrote

    > To napisz cos wiency, jakas propozycje konstruktywna, a nie zwykle
    > krytykanctwo uprawiasz.

    Oj Romeczku ja nie sadze zeby jaka kolwiek
    forma protestu dala rezultat, dzierzawca
    "autostrady" zaslanial sie bedzie rozporzadzeniem,
    ktore notabene jest chyba niezgodne z ustawa,
    ale to norma w polsce a nie wyjatek,
    a ministerstwo czy GDDKiA bedzie
    bleblac, ze to zalezy tylko od dobrej woli
    dzierzawcy ktoremu oni nie zabraniaja
    obnizenia cen za zwiedzanie placu budowy.
    Co do krytykanctwa, to jestem jak najdalej
    od tego, po prostu wyrazilem swoje zdanie i
    staralem sie w miare zwiezle opisac
    to co sie dzialo wczoraj na bramkach w Balicach.
    Propozycje? Zgodne z prawem nie mam
    ale bez problemu dalo by sie przejezdzac
    dwoma motocyklami placac za jeden.
    jak dlugo ochrona pozostawala by bierna
    i co na to policja nie wiem :-)
    Blokada wyjazdow z biur Stalexportu?
    Blokada domu prezesa?
    Nie wiem ja nie jestem Lepperysta.
    Na pewno nie uzyskamy poparcia puszkarzy
    utrudniajac im zycie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-08-14 07:40:49
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "juhass" <t...@w...pl> wrote

> [...]
    > Prawie wszyscy kierowcy ciężarówek pozdrawiali nas i gratulowali akcji,
    > ludzie w osobówkach też generalnie odnosili się do akcji pozytywnie, poza

    No to akurat prawda ale chyba dla tego, ze nie udalo sie
    zablokowac bramek tak jak poprzednio.
    Dowodem niech bedzie fotka:
    http://www.foto-spider.pl/SAJ090813_054.jpg
    sorrki za rozmiar.

    > Znów masz rację, ale wysuń proszę pomysł na inną akcję, zwracającą uwagę
    > na nasze problemy. Zdecydowanie SAM ma nas w dupie, jak zresztą
    > wszystkich, ale myślę że małymi kroczkami uda się skruszyć ten beton.

    Nie mam pojecia, jak pisalem odp. Newromowi.

    > Płacenie 6.5 za bramkę od motocykla nie jest ok i trzeba walczyć o swoje,
    > w jaki sposób to sprawa wtórna.

    Placenie 6,5x2 za zwiedzanie placu budowy puszka tez nie jest ok!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-08-14 08:17:21
    Od: n...@s...com

    On Fri, 14 Aug 2009 09:35:19 +0200, "Spider A.J."
    <n...@t...gmx.net> wrote:

    >"autostrady" zaslanial sie bedzie rozporzadzeniem,

    jak bedzie miec straty to zaraz zacznie prosic ministra coby je
    zmienil, a ma sily i srodki by wymusic zmiany.

    >ktore notabene jest chyba niezgodne z ustawa,

    no to beda miec super argument.

    >a ministerstwo czy GDDKiA bedzie
    >bleblac, ze to zalezy tylko od dobrej woli

    No to pojdzie dzierzawca sadzic sie z gddkia czy ministerstwem. Tylko
    musza miec powod. Bo na razie to maja to w dupie, szkoda czasu na
    zajmowanie sie dawcami.

    >Co do krytykanctwa, to jestem jak najdalej

    A ja se podsmiechujki robie, tylko emota nie wkleilem.

    >Propozycje? Zgodne z prawem nie mam
    >ale bez problemu dalo by sie przejezdzac
    >dwoma motocyklami placac za jeden.
    >jak dlugo ochrona pozostawala by bierna
    >i co na to policja nie wiem :-)

    Znaczy nastepnym razem jak bedziesz jechal po a4 to najpierw puscic
    posta na precle 'szukam kompana na motorze celem obnizenia kosztow
    przejazdow a4, interesuje mnie przejazd przez 2 bramki, zaczynajac od
    Krakowa. tylko powaznie oferty prosze kierowac na adres,,,' ?

    >Blokada wyjazdow z biur Stalexportu?
    >Blokada domu prezesa?
    >Nie wiem ja nie jestem Lepperysta.

    a juz czekalem na propozycje palenia opon od czoperow.

    >Na pewno nie uzyskamy poparcia puszkarzy
    >utrudniajac im zycie.

    siur.

    pozdr
    newrom