    From: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Date: Fri, 14 Aug 2009 09:35:19 +0200

    <n...@s...com> wrote

    > To napisz cos wiency, jakas propozycje konstruktywna, a nie zwykle
    > krytykanctwo uprawiasz.

    Oj Romeczku ja nie sadze zeby jaka kolwiek
    forma protestu dala rezultat, dzierzawca
    "autostrady" zaslanial sie bedzie rozporzadzeniem,
    ktore notabene jest chyba niezgodne z ustawa,
    ale to norma w polsce a nie wyjatek,
    a ministerstwo czy GDDKiA bedzie
    bleblac, ze to zalezy tylko od dobrej woli
    dzierzawcy ktoremu oni nie zabraniaja
    obnizenia cen za zwiedzanie placu budowy.
    Co do krytykanctwa, to jestem jak najdalej
    od tego, po prostu wyrazilem swoje zdanie i
    staralem sie w miare zwiezle opisac
    to co sie dzialo wczoraj na bramkach w Balicach.
    Propozycje? Zgodne z prawem nie mam
    ale bez problemu dalo by sie przejezdzac
    dwoma motocyklami placac za jeden.
    jak dlugo ochrona pozostawala by bierna
    i co na to policja nie wiem :-)
    Blokada wyjazdow z biur Stalexportu?
    Blokada domu prezesa?
    Nie wiem ja nie jestem Lepperysta.
    Na pewno nie uzyskamy poparcia puszkarzy
    utrudniajac im zycie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)