  • 11. Data: 2014-03-29 13:41:20
    Temat: Re: Proszę o sugestie w sprawie wyboru sklepu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-29 11:08, mr misio pisze:

    > Ale juz nie pamietam, czy zamowienie z KArena nie odieralem kiedys w
    > Sferisie :D

    Raczej w Komputroniku ;-)

  • 12. Data: 2014-03-29 14:56:58
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-03-29 13:08, Borys Pogoreło pisze:

    > Jak dla mnie to kreatywna nadinterpretacja, by się wykręcić z tych 10 dni
    > na zwrot. Poczekamy, zobaczymy, morele.net za to oberwało.

    A Morele.net ma sklepy?
    Oni chyba wydają w "punktach odbioru" które wcale do nich nie należą.

    Sławek

  • 13. Data: 2014-03-29 16:01:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 29 Mar 2014 14:56:58 +0100, Slavekk napisał(a):

    > A Morele.net ma sklepy?
    > Oni chyba wydają w "punktach odbioru" które wcale do nich nie należą.

    Salution to jest "Tradus sp z o.o.", więc oficjalnie zupełnie inny podmiot.
    Z Karen już sprawa nie jest taka oczywista, bo podpisuje się pod nim
    Komputronik, ale Salurion ma ZTCW dużo większy przerób.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2014-03-29 17:07:38
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Raczej w Komputroniku ;-)

    nienienie

    cos odbieralem w Sferisie, a zamawialem w ktoryms "anonimowym" wynalazku
    komputronika.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-03-30 04:31:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lh4boj$g6v$...@n...news.atman.pl

    > Proszę o radę. Kupony rabatowe mile widziane.
    > (mogę podzielić się zyskiem w razie czego)

    Nieaktualne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'