  • 31. Data: 2011-12-04 17:44:57
    Temat: Re: Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu.
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-12-2011 o 17:40:31 Mumin <m...@t...onet.pl> napisał(a):

    > Owszem. Mi też się wydaje, że to Octavia, ale samochodów z 3 światłem
    > stopu na szybie jest multum. Więc sam ten argument to trochę mało.

    W górnej części już mniej, np nie może to być Passat sedan...

  • 32. Data: 2011-12-04 17:46:41
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-12-2011 o 17:43:32 jerzu <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > I tą drobną cechą jest "w górnej części auta 3 światło stop"?

    Kilka cech składa się na ustalenie pojazdu, zobacz jak wygląda tylni
    błotnik + umiejscowienie światła i wychodzi już nam obraz pojazdu.

  • 33. Data: 2011-12-04 17:51:51
    Temat: Re: Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu. [OT]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-04 15:42, m...@i...pl pisze:

    > No ludzie. Przecież nic na silę. Jeśli żona ma być wierna
    > tylko dlatego, że ją pilnujemy albo bo wie, że byśmy jej
    > spuścili wpierdol to bez sensu. Ma być wierna, bo ma tego
    > chcieć. A jak się nie podoba i chce do innego, to niech
    > wypierdala. Tego kwiatu jest pół światu.

    Ciekawe po dwakroć - nigdzie nie pisałem o wierności, pilnowaniu,
    że o "wpuszczaniu wpierdol" w szczególności.

  • 34. Data: 2011-12-04 17:53:20
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/04/2011 05:51 PM, Artur Maśląg wrote:

    > Ciekawe po dwakroć - nigdzie nie pisałem o wierności, pilnowaniu,
    > że o "wpuszczaniu wpierdol" w szczególności.

    nie mam żadnych takich doświadczeń

  • 35. Data: 2011-12-04 18:00:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 17:46:41 +0100, MM <k...@g...pl> wrote:

    >Kilka cech składa się na ustalenie pojazdu, zobacz jak wygląda tylni
    >błotnik + umiejscowienie światła i wychodzi już nam obraz pojazdu.

    Ty jesteś z tych, co ze zdjęcia 300x 150 pixeli stwierdzą, czy auto
    było bite?

    P.S. Tylny, nie tylni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2011-12-04 19:21:35
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-12-2011 o 18:00:00 jerzu <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Ty jesteś z tych, co ze zdjęcia 300x 150 pixeli stwierdzą, czy auto
    > było bite?

    Wiesz, już tyle widziałem i czasem widać z zwykłej kamery przemysłowej że
    auto ma zdeformowany przód.

  • 37. Data: 2011-12-04 19:40:45
    Od: "wskaz_zleceniodawce" <U...@i...pl>

    | Zartujesz ? Takimi "dowodami" ?
    |
    | Nawet jak marki rozpoznasz, to przeciez sa tysiace takich samochodow, a
    ich
    | kierowcy - na jezdnie sie patrzyli a nie wypatrywali kto sie tam pod
    | kapturem kryje.
    |
    | Choc oczywiscie cuda sie zdarzaja.

    A skad wiesz jakie sa dowody? Jest tego coraz wiecej wbrew pozorom.

  • 38. Data: 2011-12-04 19:52:26
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 19:21:35 +0100, MM <k...@g...pl> wrote:

    >Wiesz, już tyle widziałem i czasem widać z zwykłej kamery przemysłowej że
    >auto ma zdeformowany przód.

    Szacun.

    Na pierwszy rzut oka to mi się wydawało, że to Avensis.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2011-12-04 21:18:00
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-12-2011 o 19:52:26 jerzu <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Szacun.
    >
    > Na pierwszy rzut oka to mi się wydawało, że to Avensis.

    Avensis światło stopu ma na dole szyby (hatchback)

    spójrz na próg, jest gruby, wystający...

    Jakby nie patrzeć to Octavia ;)

  • 40. Data: 2011-12-04 21:32:50
    Od: Marcin Kosiński <m...@k...eu>

    On 4 Gru, 13:41, Karolek <d...@o...pl> wrote:
    > Na tych ostatnich zdjeciach samochodu od tylu to auto przypomina skode
    > octavie I.

    Tez obstawiam Octavię I. Takie smieszne wystajace progi mialy tylko te
    Skodzianki. Pozycz od kogos Octavie I (albo upoluj na postoju taxi i
    zamow kurs), przejedz sie wieczorem pod swoja kamera i porownasz.