  • 1. Data: 2011-12-03 16:35:12
    Temat: Trojmiasto Skrzynia biegów
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    gdzie w trojmiescie oddac skrzynie biegow do naprawy ?
    wogole warto podejmowac sie ryzyka, ponoc oryginalnie zlozona
    zawsze pochodzi pewniej niz naprawiana...

    skrzynia VW

  • 2. Data: 2011-12-04 18:57:22
    Temat: Re: Trojmiasto Skrzynia biegów
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-03 16:35, Kris_Poland pisze:
    > gdzie w trojmiescie oddac skrzynie biegow do naprawy ?
    > wogole warto podejmowac sie ryzyka, ponoc oryginalnie zlozona
    > zawsze pochodzi pewniej niz naprawiana...
    >
    > skrzynia VW

    Jeżeli nowa używana kosztuje 1/3tego co jej remont to wolałbym nową
    używaną ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-12-04 19:05:57
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/04/2011 06:57 PM, Lewis wrote:

    > Jeżeli nowa używana kosztuje 1/3tego co jej remont to wolałbym nową
    > używaną ;)

    Tak jest. Nie opłaca się w obecnych czasach naprawiać skrzyń
    biegów. Teraz jest spory zalew tanich części z Włoch i Anglii.

  • 4. Data: 2011-12-04 19:22:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-04 19:05, m...@i...pl pisze:

    > Tak jest. Nie opłaca się w obecnych czasach naprawiać skrzyń
    > biegów. Teraz jest spory zalew tanich części z Włoch i Anglii.

    Gorzej gdy skrzynie są ogólnie wadliwe i lubią sobie paść wtedy
    przemyślałbym remont takowej ale na jakichś częściach robionych na
    zamówienie w porządnej firmie ślusarskiej.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-12-04 21:19:19
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-04 19:22, Lewis pisze:

    > Gorzej gdy skrzynie są ogólnie wadliwe i lubią sobie paść wtedy
    > przemyślałbym remont takowej ale na jakichś częściach robionych na
    > zamówienie w porządnej firmie ślusarskiej.

    Jeśli za wadę uznać niski poziom oleju i padanie przez to łożyska
    (notabene zbyt małego) przy górnym trybie 5go biegu w Polo 6N to na to
    jest jedna rada :D podnieść jedną stronę samochodu ile da rady do góry i
    dolać sporo więcej oleju - nawet pod pół litra i więcej niż przewiduje
    norma. Oczywiście należy to zrobić w momencie kiedy skrzynia i łożysko
    są jeszcze w dobrej kondycji :) jak ktoś doleje więcej jak zacznie już
    gwizdać to na nic to wlewanie się nie zda ;)

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2011-12-04 23:11:01
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-04 18:57, Lewis pisze:

    > Jeżeli nowa używana kosztuje 1/3tego co jej remont to wolałbym nową
    > używaną ;)

    Akurat w przypadku tej skrzyni, ktorej on szuka to lepiej ja naprawic
    skoro jeszcze sie nie rozpadla.
    Bo jak kupi druga, ktora nie miala robionych tych nitow to ma jak w
    banku, ze tez w koncu w tej "nowej" skrzyni puszcza.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2011-12-05 00:13:02
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bo jak kupi druga, ktora nie miala robionych tych nitow to ma jak w banku,
    > ze tez w koncu w tej "nowej" skrzyni puszcza.

    skad masz pewnosc ze to nity?
    podczas jazdy szoruje jakbys mial cos w oponie
    wczesniej jakies 100tys km padlo trzymanie pozycji w lewarku
    lata sobie luzno, nie odbija mocno na luz...

  • 8. Data: 2011-12-05 08:05:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-04 21:19, Cezary Daniluk pisze:

> [...]
    > są jeszcze w dobrej kondycji :) jak ktoś doleje więcej jak zacznie już
    > gwizdać to na nic to wlewanie się nie zda ;)

    mi chodzi np o skrzynie w których padają synchronizatory i tryby z nimi
    współpracujące a do tego wyginają się wybieraki (akurat nie samochody
    osobowe ale pojazdy trochę cięższe) ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-12-05 10:39:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-05 00:13, Kris_Poland pisze:

    > skad masz pewnosc ze to nity?

    Pewnosc to bedzie jak rozbierzesz skrzynie.
    A teraz to masz bardzo duze prawdopodobienstwo.

    > podczas jazdy szoruje jakbys mial cos w oponie

    Ostatnio pisales, ze stuka... zdecyduj sie co sie dzieje.

    > wczesniej jakies 100tys km padlo trzymanie pozycji w lewarku
    > lata sobie luzno, nie odbija mocno na luz...

    A to juz druga usterka.

    --
    Karolek