  • 21. Data: 2011-12-04 17:02:40
    Temat: Re: Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu. [OT]
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-04 15:42, m...@i...pl pisze:

    > No ludzie. Przecież nic na silę. Jeśli żona ma być wierna
    > tylko dlatego, że ją pilnujemy albo bo wie, że byśmy jej
    > spuścili wpierdol to bez sensu. Ma być wierna, bo ma tego
    > chcieć. A jak się nie podoba i chce do innego, to niech
    > wypierdala. Tego kwiatu jest pół światu.

    Zdrowe i właściwe podejście do życia, tyle że to co się widzi na około
    potwierdza tylko że takie podejście ma mniejszość ...

    Pozdrawiam !

  • 22. Data: 2011-12-04 17:04:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > chcieć. A jak się nie podoba i chce do innego, to niech
    > wypierdala. Tego kwiatu jest pół światu.

    No chyba że ją wyruchał wbrew jej woli... :-)

  • 23. Data: 2011-12-04 17:10:13
    Temat: Re: Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu.
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-12-2011 o 13:41:02 Karolek <d...@o...pl> napisał(a):

    > Na tych ostatnich zdjeciach samochodu od tylu to auto przypomina skode
    > octavie I.

    Dokładnie, Octavia, cechy charakterystyczne to min w górnej części auta 3
    światło stop

    > Lepiej zamontuj sobie lepsza kamere.

    Przy tym świetle to musiałby sporo kasy wydać, ewentualnie doświetlenie
    IR..

  • 24. Data: 2011-12-04 17:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Dec 2011 15:37:04 +0100, wskaz_zleceniodawce napisał(a):
    > Wiem, kto mógł ją zlecić tylko trzeba to udowodnić

    Zartujesz ? Takimi "dowodami" ?

    Nawet jak marki rozpoznasz, to przeciez sa tysiace takich samochodow, a ich
    kierowcy - na jezdnie sie patrzyli a nie wypatrywali kto sie tam pod
    kapturem kryje.

    Choc oczywiscie cuda sie zdarzaja.

    J.

  • 25. Data: 2011-12-04 17:23:31
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/04/2011 05:04 PM, Pszemol wrote:
    > <m...@i...pl> wrote in message

    > No chyba że ją wyruchał wbrew jej woli... :-)

    Gwałt to inna sprawa.

  • 26. Data: 2011-12-04 17:24:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 17:10:13 +0100, MM <k...@g...pl> wrote:

    >Dokładnie, Octavia, cechy charakterystyczne to min w górnej części auta 3
    >światło stop

    Dobre.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-12-04 17:30:06
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-12-2011 o 17:24:49 jerzu <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Dobre.

    Śmiej się, ale tak jest. Auta rozpoznaje się po drobnych cechach
    charakterystycznych, nie tylko po znaczku i nazwie na klapie...

  • 28. Data: 2011-12-04 17:30:28
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 14:42:58 +0100, jerzu napisał(a):

    > Ciekawa teoria.

    Moim zdaniem, całkiem zdrowa. I to patrząc przynajmniej z dwóch stron ;)

    AK

  • 29. Data: 2011-12-04 17:40:31
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-12-04 17:30, MM pisze:

    > Śmiej się, ale tak jest. Auta rozpoznaje się po drobnych cechach
    > charakterystycznych, nie tylko po znaczku i nazwie na klapie...

    Owszem. Mi też się wydaje, że to Octavia, ale samochodów z 3 światłem
    stopu na szybie jest multum. Więc sam ten argument to trochę mało.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 30. Data: 2011-12-04 17:43:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 17:30:06 +0100, MM <k...@g...pl> wrote:

    >Śmiej się, ale tak jest. Auta rozpoznaje się po drobnych cechach
    >charakterystycznych, nie tylko po znaczku i nazwie na klapie...

    I tą drobną cechą jest "w górnej części auta 3 światło stop"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280