  • 51. Data: 2010-11-18 09:46:48
    Temat: Re: Proszę o podpowiedź: kompakt z najlepszym autofokusem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan wrote:

    > Guciu, weź Ty się uspokój. Forsa forsą, a zdjęcia zdjęciami.
    > A myślenie myśleniem. Popatrz, poczytaj, a jeśli wiesz coś
    > o zakresie możliwości aparatu, to napisz. Bo o to pytam,
    > o zakres możliwości SPRZĘTU. Swoje możliwości znam, więc
    > o nie nie muszę pytać. No, chyba że jesteś stałym członkiem
    > większości, czyli grupy, co to wie na pewno, że się nie da
    > i już. Wtedy lepiej nie pisz.

    Znaczy musisz poszukac grupy która cię poprze czyli grupy klakierów.
    Najprościej wynając kilak osób, które ci będa potakiwać, albo lepiej jedź do
    MM czy innego Saturna i poproś o radę sprzedawcę, jest szansa, że trafisz na
    kogoś kto ci dobrze doradzi który kompakt jest idealny do fotografowania
    ptaków.

    > Dla jasności kolegów dyskutantów z PT Większości Co Wie
    > Wszystko napiszę jednak wyraźnie: Pytam, żeby wiedzieć
    > więcej i nie błądzić.

    no to sie dowiedziałeś już kilka razy, że kompakty sie do tego nie nadają,
    kompaktami to ciężko jest fotografować nawet bawiące sie dzieci.
    Ile razy musimy ci to powtarzać.

  • 52. Data: 2010-11-18 11:16:59
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 11/18/10 10:46, Marek Dyjor pisze:

    > Znaczy musisz poszukac grupy która cię poprze czyli grupy klakierów.
    > Najprościej wynając kilak osób, które ci będa potakiwać, (...)

    Mam wrażenie, jakbym czytał wypowiedź polityka.
    Najwyraźniej szukasz pola do walki. Oraz przeciwnika.
    Zboczenie takie jest naturalne w pewnych środowiskach.
    Głównie w polityce i wśród kibiców piłkarskich, ale
    i na forach dyskusyjnych się to trafia. Klakierzy?
    Potakiwacze? Oj, Guciu, popraw Ty się. Skąd tyle
    adrenaliny? Wystarczy nie czytać, jeśli to Cię aż tak
    niezdrowo podnieca. Ewentualnie przenieś dyskusję na
    "psychologia.pl".

    > no to sie dowiedziałeś już kilka razy, że kompakty sie do tego nie
    > nadają, kompaktami to ciężko jest fotografować nawet bawiące sie dzieci.

    A jednak można. Popatrz sobie na witryny ze zdjęciami
    ptaków. Jest sporo takich zdjęć, które zrobiono właśnie
    kompaktami. Tyle że ptaków w ruchu jest na nich niedużo.
    Ale bywają, stąd moje pytanie sprzętowe.

    > Ile razy musimy ci to powtarzać.

    Wy - to znaczy kto? Chyba za często odmawiasz tę swoją
    mantrę o niemożności. Uważaj, bo ci to wejdzie w nawyk.

    Pozdrawiam,

    Jan

  • 53. Data: 2010-11-18 11:33:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Mam wrażenie, jakbym czytał wypowiedź polityka.
    > Najwyraźniej szukasz pola do walki. Oraz przeciwnika.

    Idz juz robic zdjecia :)

  • 54. Data: 2010-11-18 11:36:56
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 11/18/10 12:33, Jakub Jewuła pisze:

    > Idz juz robic zdjecia :)

    Jak tylko przestanie padać :-)
    Jan

  • 55. Data: 2010-11-18 11:43:48
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Polecam odwiedzić Flickra - wyszukać grupy użytkowników superzoomów i
    wstukać "bird" w wyszukiwarce - jeśli zdjęcia będą zadowalającej
    autora jakości - odpowiedź sama się znajdzie.
    Tutaj kilka z FZ38 (grupa http://www.flickr.com/groups/fz35/):
    http://www.flickr.com/photos/ellenore56/4715006792/#
    /photos/ellenore56/4715006792/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/annkelliott/4780764946/
    #/photos/annkelliott/4780764946/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/robert_a_a/4090710738/#
    /photos/robert_a_a/4090710738/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/41117956@N05/4204133475
    /#/photos/41117956@N05/4204133475/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/imagehunter1/5059028430
    /#/photos/imagehunter1/5059028430/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/12c4u/4102997647/#/phot
    os/12c4u/4102997647/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/12c4u/4086550875/#/phot
    os/12c4u/4086550875/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/12c4u/4026535631/#/phot
    os/12c4u/4026535631/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/12c4u/4065420950/#/phot
    os/12c4u/4065420950/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/happy_peasant/511546930
    9/#/photos/happy_peasant/5115469309/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/asliceofpye/4222440930/
    #/photos/asliceofpye/4222440930/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/46249902@N08/4241786560
    /#/photos/46249902@N08/4241786560/lightbox/
    http://www.flickr.com/photos/imagehunter1/4931351568
    /
    http://www.flickr.com/photos/31717722@N03/3875906082
    /
    http://www.flickr.com/photos/imagehunter1/4218046732
    /
    http://www.flickr.com/photos/uberdogleg/4848455551/
    http://www.flickr.com/photos/imagehunter1/4954081200
    /
    http://www.flickr.com/photos/imagehunter1/4925727462
    /
    http://www.flickr.com/photos/imagehunter1/4889349051
    /
    http://www.flickr.com/photos/imagehunter1/4307460969
    /
    http://www.flickr.com/photos/12c4u/4039954386/
    http://www.flickr.com/photos/annkelliott/4607638140/

  • 56. Data: 2010-11-18 12:10:49
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 11/18/10 12:43, Piotr pisze:
> [...]
    > wstukać "bird" w wyszukiwarce - jeśli zdjęcia będą zadowalającej
    > autora jakości - odpowiedź sama się znajdzie.

    Serdeczne dzięki! Warto przyjrzeć się aparatowi bliżej!

    Jan

  • 57. Data: 2010-11-18 12:45:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan wrote:

    > Jak tylko przestanie padać :-)

    w czasie deszczu wychodzą najciekawsze zdjęcia... :)

    najbanalniejsze zaś podczas słonecznej pogody :)

  • 58. Data: 2010-11-18 12:46:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan wrote:

    > Mam wrażenie, jakbym czytał wypowiedź polityka.
    > Najwyraźniej szukasz pola do walki. Oraz przeciwnika.

    bla bla bla...

    sam sie nabzdyczyłeś na moją wypowiedzi nawet do ciebie nie skierowaną :)

  • 59. Data: 2010-11-19 23:02:20
    Temat: Re: Proszę o wskazówkę: kompakt z najlepszym autofokusem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 15:39:00 +0100, Jakub Jewuła wrote:

    >Wanna ze skrzydelkami ;)

    http://flyingthingz.com/

    Niestety - one akurat sa warczace :-)

    J.