    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Proszę o podpowiedź: kompakt z najlepszym autofokusem
    Date: Thu, 18 Nov 2010 10:46:48 +0100

    Jan wrote:

    > Guciu, weź Ty się uspokój. Forsa forsą, a zdjęcia zdjęciami.
    > A myślenie myśleniem. Popatrz, poczytaj, a jeśli wiesz coś
    > o zakresie możliwości aparatu, to napisz. Bo o to pytam,
    > o zakres możliwości SPRZĘTU. Swoje możliwości znam, więc
    > o nie nie muszę pytać. No, chyba że jesteś stałym członkiem
    > większości, czyli grupy, co to wie na pewno, że się nie da
    > i już. Wtedy lepiej nie pisz.

    Znaczy musisz poszukac grupy która cię poprze czyli grupy klakierów.
    Najprościej wynając kilak osób, które ci będa potakiwać, albo lepiej jedź do
    MM czy innego Saturna i poproś o radę sprzedawcę, jest szansa, że trafisz na
    kogoś kto ci dobrze doradzi który kompakt jest idealny do fotografowania
    ptaków.

    > Dla jasności kolegów dyskutantów z PT Większości Co Wie
    > Wszystko napiszę jednak wyraźnie: Pytam, żeby wiedzieć
    > więcej i nie błądzić.

    no to sie dowiedziałeś już kilka razy, że kompakty sie do tego nie nadają,
    kompaktami to ciężko jest fotografować nawet bawiące sie dzieci.
    Ile razy musimy ci to powtarzać.