  • Data: 2010-12-16 14:50:23
    Temat: Re: Prosz? o rad? PEN + ZOOM
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś pewien? :-)

    Jestem... Sam w sumie zaczalem od "cyfry", pozyczonej w dodatku.
    W slajdach zakochalem sie duzo pozniej... ;)

    Nie... nie jestem az tak mlody ;) Po prostu fotografia jakos dluzszy
    czas "przechodzila bokiem" jako cos, co uprawiaja inni, ale przeciez
    nie taki parweniusz jak ja.

    > To, że wykonanie pojedynczego zdjęcia (zakładając ich dużą ilość) jest
    > tańsze na cyfrze, nie oznacza jeszcze, że nauka fotografii (w sensie
    > efektywności) będzie tańsza.

    A wez.... Nie wracajmy do tematu tego, ze "cyfra jest be,
    - bo mozna duzo napstrykac i
    - kompletnie nie trzeba przejmowac sie tym, co sie robi,
    - bo eksperymenty nic nie kosztuja,
    - bo nie uczy szacunku dla materialu,
    - bo to,
    - bo tamto..." ;)

    Jak bedzie chcial sie swiadomie uczyc, to bedzie sie uczyl.
    I wygodniej jest uczyc sie widzac od razu efekt, niz porownywac
    po tygodniu efekt otrzymany z labu z notatkami, o ile do
    tego czasu gdzies ich nie posieje ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.