  • Data: 2010-12-16 15:42:16
    Temat: Re: Prosz? o rad? PEN + ZOOM
    Od: "Marek" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W najblizszym czasie czeka Cie jeszcze etap rozbijania skarbonki
    > na lampe blyskowa :P

    Z lampą już odczułem :( Praktycznie nie da się zrobić fotek nawet z lampą
    FL-14 podczas zabawy/potańcówki/wesela ze słabym światłem. Autofokus nie
    łapie. Czyli żeczywiście myślę o zakupie lampy błyskowej ze wspomaganiem
    AF - ale to temat na inny wątek.

    > Zastanow sie nad zakupem kilku nawet obiektywow staloogniskowych.
    > Nie wiem jak w innych systemach (poszperaj po Allegro) ale "kundelki"
    > do systemu Pentaxa mozna dostac w okolicach 100,- (50mm f 2.0,
    > czasem 1.7 oraz 135mm f 2.8). Obiektywy te beda mniejsza i lzejsze
    > od zmiennoogniskowych. Sa tez od nich jasniejsze i, przynajmniej
    > potencjalnie, oferuja lepsza jakosc.

    I tutaj pytanie w jaki system iść czy Pentaxa czy M42 czy 4/3 czy jeszcze
    inne (chodzi o zakup adaptera) zależy mi aby można było kupić używane dobre
    obiektywy w dobrej cenie (tanio).