-
11. Data: 2012-02-05 13:45:08
Temat: Re: Prostownik albo ładowarka
Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
On Sat, 4 Feb 2012 22:33:50 +0100, "Andrzej K" <k...@x...wp.pl>
wrote:
>A ja olej syntetyczny ma duzo niższ? temperaturę krzepnięcia.
Tez. Z 0W, dobrym akumulatorem i rozruszaniem aku światłami nie ma
problemu przy -30. Nawet bez grzałki. Gorzej że w skrzyni biegów masło
;)
Aczkolwiek grzałka wpływa lepiej na całokształt!
--
Grzegorz Krukowski
-
12. Data: 2012-02-05 20:19:54
Temat: Re: Prostownik albo ładowarka
Od: Padre <P...@n...net>
> Dokładnie. Pompa wodna też jest załączona. Grzejesz silnik i kabinę
> pasażerów też. To mi się w Norwegii podobało: parking pod
> hotelem/restauracją i słupki z gniazdkami, gdzie można było się za friko
> podłączyć (dla gości hotelowych i restauracji oczywiście).
Układy elektryczne grzeją oddzielnie grzałką blok silnika i oddzielnie
kabinę termowentylatorem, cyrkulację nagrzanego płynu i fabryczną
nagrzewnicę kabiny wykorzystują układy zasilane paliwem typu Webasto.