  • Data: 2011-07-20 22:40:40
    Temat: Re: Prostowanie felg alu - warto?
    Od: solar <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w wiekszosci warsytatow regeneracja felgi,
    > cyzli prostowanie, piaskowanie i malowanie prosykowo kosytuje w okolicz
    > 100yl ya felge. Wiec ya swoje 400+500yl bedyieys mial wsyzstkie nowki
    > sytuki.

    Malowanie do szczęścia potrzebne mi nie jest, a samą cenę strzelałem na
    podstawie ofert internetowych...
    Główne pytanie, czy to prostowanie faktycznie jest skuteczne i trwałe (o
    ile oczywiście sam w coś nie przywalę).

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Wieko trumny od strony użytkownika nie jest ozdobne."