  • Data: 2011-07-22 10:42:07
    Temat: Re: Prostowanie felg alu - warto?
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lip, 08:52, Janusz <j...@w...pl> wrote:

    > Ja w nieco innej sprawie. Mam pytanie co do felg alu.
    > Widz , e jest spora grupa maj cych do wiadczenia z
    > felgami aluminiowymi. A ja ju si prawie zdecydowa em
    > na kupno takowych, ale na razie je d na stalowych.
    > Tyle e podobnie jak solara i mnie telepie powy ej 120.
    > Wywa acze powiedzieli, e moje felgi s chyba za delikatne,
    > bo w trzech stwierdzili jakie wygi cia. Namawiaj
    > mnie na kupno alu na lato i na wyprostowanie stalowych
    > na zim .

    Tak jak powyżej w tym poście - prostowanie może okazać się zbędne....

    Kute felgi na pewno będą mocniejsze tylko czy faktycznie Tobie
    potrzebne (cena) ? Najczęściej takie felgi wybiera się do sportu.
    Felgi aluminiowe wytwarzane tańszymi metodami i tak są najczęściej
    bardziej wytrzymałe od felg stalowych. A jak wpadniesz z dużą
    prędkością "w krater" to żadna felga nie będzie odpowiednio wytrzymała
    - jak się nie skrzywi to pęknie.