    From: "slawek" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <4c5e5046$0$21008$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c5e807c$0$5580$c3e8da3@news.astraweb.com>
    <4c5e871f$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c5e8958$0$31713$c3e8da3@news.astraweb.com>
    <4c5eb581$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@1...googlegroups.com>
    <4c5edb49$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@c...googlegroups.com>
    Subject: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Date: Mon, 9 Aug 2010 02:28:37 +0200

    Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    grup
    dyskusyjnych:f5e413a4-91cc-4dfc-b53c-5b40591fbbdc@c1
    0g2000yqi.googlegroups.com...
    > Zgadza się, są prostsze rozwiązania i zarazem dla ogółu lepsze. Każdy

    To czemu komplikować? Skoro i prostsze, i lepsze, i co ciekawsze przerzuca
    koszty "sprzętu" i odpowiedzialność za planowanie na klientów - to dlaczego
    nie stosować? Bo na złość mamie uszy chcesz sobie odmrozić? Bo musisz
    udowodnić, że najlepszym rozwiązaniem (lepszym niż dostarczanie zamówionych
    towarów wprost do klienta) są supermarkety? Nie "małe sklepiki", nie "duże
    sklepiki" - ale hipermarkety i to jeszcze "jedynie słusznej sieci"?
    Normalnie ubaw.

    > Stara prawda, wydawaj mniej niż zarabiasz. Można to ująć lepiej,

    No widzisz, jakie proste. Dzięki przedpłatom nie potrzeba nawet PayPal'ów
    itp., ponadto za te pieniądze można kupić surowce do wyrobu tej pizzy, a do
    tego nie ma strachu że klient okaże się żartownisiem lub będzie
    niewypłacalny.

    Piszesz o "starych prawdach". Stara prawda jest taka, że tego rodzaju
    zgadywanki, jakie chcesz robić, nie mają sensu. Pisze o tym gdzieś w
    podręcznikach, ale przecież czytałeś? Mam nadzieję, że wiesz co to jest
    chaos dynamiczny i czego jest on przejawem.

    slawek