  • Data: 2010-07-18 21:49:29
    Temat: Re: Prośba o pomoc - zestaw do potretów
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W niedziela, 18 lipca 2010 16:42, "Paweł W." wyraził następujacą opinię:

    > No i podobno kompakty mają bardzo wolny autofokus, który praktycznie nie

    Kompakty mają raczej dużą GO więc zasadniczo to nawet nie ma o czym
    dyskutować.

    > nadaje się do robienia zdjęć dzieciom w ruchu, dlatego bardzo dużo osób
    > tutaj poleca lustrzanki, albo evile, chociaż one często okazują się za
    > wolne.
    > Sami sobie przeczycie.

    Hmm, ja do zdjęć dzieci żadnego AF nigdy nie polecałem, wprost przeciwnie,
    zawsze mówiłem że przy takim temacie ostrzenie _musi_ być ręczne, a
    właściwie "nożne" ;-) Tzn. należy ustawić jakąś odległość na obiektywie i
    nadążać za ruchami dziecka - wersja dla leniwych, nie ruszać się ale
    pstrykać tylko w tych momentach gdy dziecko jest we właściwej odległości
    ;-)

    I nie mów że to niemożliwe :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt