  • Data: 2010-07-19 14:32:43
    Temat: Re: Prośba o pomoc - zestaw do portretów
    Od: Anonymouse <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 15:49, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:

    > W sumie - nie wiem. :)
    >
    > Ale wolanie plus skan kosztuje mnie 11,- za rolke.

    Fakt, 5zł dodatkowo nie fortuna. No i nie każdy ma ochotę samemu bawić
    się w skanowanie, choć jak zamawiam odbitki przy wołaniu kliszy, to
    już nie chce mi się skanować. Po prostu odbitki do albumu i koniec. A
    jak człowiek zamówi tylko wołanie, to potem, mimo że poskanuje, to los
    zdjęć jest taki jak los zdjęć z cyfrówki - leżakują na dysku, bo
    "ciężko" jest zamówić odbitki. Jak człowiek robi analogiem, to jakoś
    tak podświadomie się przykłada i prawie nie ma odrzutów - z kliszy 36
    kadrów może 2-3 odbitki nie trafiają do albumu .... Kurde z cyfrą tak
    jakby odwrotne proporcje się robią ....

    > Bo ciezko zrobic zdjecie pierwszego kroku kiedy dziecko siedzi... :P

    Pierwsze kroki to najlepiej sfilmować, bo na zdjęciu to i tak lipa
    wychodzi ... A "pierwsze kroczki" na potrzebę fotki to można tak
    zainscenizować, ze nawet otworkowcem czy manualnym slr-em się da ...

    > Dobra - wszystko sie zgadza. Ale w ten sposob to nie ty
    > decydujesz kiedy zrobic zdjecie, a nie o to chyba chodzi...

    Jak nie o to? Cała w tym przyjemność aby z cierpliwością "zapolować"
    na fajne kadry ....
    Z resztą ja z tym nie miałem nigdy problemu. Wywala się dziecku
    wszystkie jego zabawki w jedno miejsce (najlepiej te stare i
    zapomniane) i ma się sesję na wiele minut.