  • Data: 2012-04-30 07:05:23
    Temat: Re: Prośba o opinie
    Od: " M.M." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Sobczak <s...@g...com> napisał(a):
    >Dlaczego? Jaki problem chciałbyś w ten sposób rozwiązać?
    Problem jest trochę subiektywny, gdyż bardzo lubię programować w
    Javie. Ale potem bym chciał mieć kod źródłowy także w C++.
    W C++ czasami jest możliwość przeprowadzenia dodatkowych
    optymalizacji. Ponadto zdekompilowanie kodu maszynowego nastręcza
    dużo więcej trudności. To chyba właśnie te trzy powody: w javie
    programuje mi się lepiej, a w C++ mam dodatkową sposobność
    optymalizowania i zaszyfrowania kodu.