  • Data: 2012-05-01 15:18:26
    Temat: Re: Prośba o opinie
    Od: Przemek O <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-01 14:05, Roman W pisze:

    > Zalezy, czy porownujesz wszystko co ludzie sobie wpisuja w ChangeLogi, czy tylko
    dopracowane feature'y. Projekty OS sa pelne "funkcjonalnosci" zaimplementowanych w
    50% albo mniej. Pamietam jak dawniej mowili ze "mplayer odtwarza DVD! (ale menusy nie
    dzialaja)".

    Trochę przejaskrawiłem, żeby uwypuklić problem. Chodzi o to, że
    ewentualne poprawki czy nowe wersje wychodzą kilka razy w roku, a
    standardem Borlanda (w tamtych czasach) były roczne wersje. Wiadomo że
    pisze się wersję na to, co aktualnie jest stabilne. Ale zakładając że
    potrzebują ileś tam czasu na testowanie to wychodzi na to, że w momencie
    pojawienia się na rynku, produkt już nie wykorzystuje aktualnej wersji
    bibliotek, a przecież ma jeszcze starczyć na następny rok. ZTCP podobne
    też było tłumaczenie w momencie ubijania produktu (plus całe litanie o
    zyskowności).

    pozdrawiam,
    Przemek O.