  • Data: 2012-05-01 23:10:55
    Temat: Re: Prośba o opinie
    Od: Przemek O <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-01 15:33, Roman W pisze:

    > Moze ja nie rozumiem o co biega, ale wlasciwie dlaczego komercyjny produkt ma
    korzystac z najnowszych wersji bibliotek? Stabilnosc nie jest wazniejsza?

    Nie mnie pytaj, tylko byłych użytkowników, ja tylko pisze to co pamiętam
    z tamtych czasów. Dla mnie Kylix był dobry, ale ja nie siedziałem i nie
    siedzę na linuksach, stąd moje podejście jest zapewne inne. Zresztą sama
    idea CLXa upadła jako nieekonomiczna (utrzymywanie odrębnych wersji na
    różne platformy), teraz powstał fmx gdzie idea została odwrócona. Jedno
    środowisko produkcyjne - wiele środowisk docelowych (poprzez cross
    kompilery).

    pozdrawiam,
    Przemek O.