  • 11. Data: 2024-10-18 22:44:05
    Temat: Re: Prośba o identyfikację komponentu
    Od: a...@f...org (Waldek Hebisch)

    alojzy nieborak <g...@g...com> wrote:

    > L1, L2 11,5MMH po naszemu pewnie 11,5mH.

    Hmm, amerykańskie "mm" to zwykle nasze mikro.

    --
    Waldek Hebisch

  • 12. Data: 2024-10-18 23:59:59
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-18 o 22:44, Waldek Hebisch pisze:

    > Hmm, amerykańskie "mm" to zwykle nasze mikro.

    Tego oznaczenia nie znałem choć gazet hamerykańsich przejrzałem kilka
    tysi. Gógiel też niewiele zwracał. Sama nota układu dolby-c schematu nie
    zawiera.

  • 13. Data: 2024-10-19 20:16:10
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.10.2024 o 23:59, alojzy nieborak pisze:

    > Tego oznaczenia nie znałem choć gazet hamerykańsich przejrzałem kilka
    > tysi. Gógiel też niewiele zwracał. Sama nota układu dolby-c schematu nie
    > zawiera.

    Wystarczy jednak...experience i świadomość jak powinna wyglądać cewka
    11,5mH :) To tak jakbyś rozkminiał wielkość kondensatora 11?F vs 11mF :)

    --
    Pixel(R)??

  • 14. Data: 2024-10-19 21:11:43
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-19 o 20:16, Pixel(R)?? pisze:

    > Wystarczy jednak...experience i świadomość jak powinna wyglądać cewka
    > 11,5mH :) To tak jakbyś rozkminiał wielkość kondensatora 11?F vs 11mF :)

    Co tam brzęczysz Jankosiu?

    10mH
    4.45 mm x 2.92 mm x 6.6 mm przy rezystancji 30om, kwestia grubości
    drutka&zwojów.

    11 mF, pfff supercapy mają 1F w objętości 1cm3.

  • 15. Data: 2024-10-19 22:07:19
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.10.2024 o 21:11, alojzy nieborak pisze:

    > Co tam brzęczysz Jankosiu?
    >
    > 10mH
    > 4.45 mm x 2.92 mm x 6.6 mm przy rezystancji 30om, kwestia grubości
    > drutka&zwojów.

    W tym obwodzie nie może być taka duża rezystancja. Oblicz wielkość dla
    3ohm :)

    > 11 mF, pfff supercapy mają 1F w objętości 1cm3.

    W porównaniu dla tego samego napięcia np. 5V?

    Bredzisz Nocniczku :)

    --
    Pixel(R)??