  • 61. Data: 2002-11-04 09:10:23
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    > A bo to trzeba im ściągnąć WSZYSTKO z Kaazy i udostępnić w LANie. :P

    O wlasnie zobaczcie genialny pomysl. Faktycznie moze mirrory Kazy zaczniemy
    robic ?
    Ja zauwazylem w naszym Stowarzyszeniu ze 50 % kazzowiczow zasysa dokladnie
    te same pliki. Ciekawe po co ;)
    Ale userzy jak to userzy placa duze pieniadze (40zl) w "dupach" im sie
    poprzewracalo ze drogo i wymagaja. Ze kazza to ma isc 16 kB/s bo za tyle
    placi a jak mu kazaa idzie 16 kB/s to zaradz dzwoni ze mu sie strona onetu
    nie otwiera bo se wysycil swoje pasmo. Alez skad od kazy nie uzywa.
    I taka jest rozmowa z userami.
    Nieswiadomi ludzie tego co czynia tak samo jak nie swiadomi dlugosci promyka
    slonca oczywiscie nie tego na kartce papieru bo kazowicze w wiekszosci
    przypadkow to ludzie w przedziale wiekowym 15 - 25 oczywiscie z wyjatkami.

  • 62. Data: 2002-11-04 09:10:29
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl> napisał
    w wiadomości news:slrn.pl.as3cfh.h1v.BloodMan@trzcianka.one.pl...
    > Cóż, Thu, 31 Oct 2002 17:45:03 +0000 (UTC)

    > Niech mi pokaże umowe...
    > ;)

    Niech pojdzie z tym do Sadu to sam w dupe za lamanie praw autorskich
    dostanie. Admin zawsze powie ze zgodnie z regulaminem (tak jest w kazdym
    regulaminie jaki znam) ograniczyl dostep do pasma powodujacego lamanie
    ogolnie stosowanego prawa. Ale Ci co mowia o sadzie nie czytaja nawet umow
    nie maja pojecia co podpisuja a w wiekszosci przypadkow to mlodziez 15-25
    lat ktorej rodzice kupili dostep a oni sa nauczeni tylko pyskowki nic
    wiecej.

  • 63. Data: 2002-11-04 09:49:56
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aq46gs$irj$1@news2.tpi.pl> Jaroslaw Druzbinski napisał(a):

    > O wlasnie zobaczcie genialny pomysl. Faktycznie moze mirrory Kazy zaczniemy
    > robic ?

    No już tutaj pisałem, że autorzy kaazy powinni sobie przemyśleć SKĄD ona ściąga i
    ściągać w pierwszej kolejności z miejsc, do których jest np. mniejszy TTL. To co
    prawda niedoskonała metoda (pięć hopów w obrębie jednej serwerowni nie jest równe
    nawet jednemu przez ocean), ale jakaś...
    --
    Samotnik

  • 64. Data: 2002-11-04 14:28:04
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:
    > Może skieruj prośbę do autorów Kazyy, żeby nie zachowywali się jak
    > skończeni bandyci i nie kradli dowolnych WKP.
    Eh :) Bo to teraz taka moda. Nasze rodzime gadu-gadu nie jest dużo lepsze.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 65. Data: 2002-11-04 14:28:47
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl

    On Mon, 4 Nov 2002 09:10:23 +0000 (UTC), "Jaroslaw Druzbinski"
    <c...@c...net.pl> wrote:

> [...]
    >placi a jak mu kazaa idzie 16 kB/s to zaradz dzwoni ze mu sie strona onetu
    >nie otwiera bo se wysycil swoje pasmo. Alez skad od kazy nie uzywa.

    o dokladnie dokladnie!...

    ktos tu pisal o priorytetach itd... no i co z tego?

    w czwartek mialem o 23 telefon od usera, ze mu sie strony nie
    otwieraja, ze poczty nie moze sciagnac itd.... sprawdzam i widze
    jakies 20 polaczen u niego na róznych smiesznych portach (w tym czesc
    na porcie 1214) - ogólnie widok taki, jak przy siejacej na prawo i
    lewo Kaazie II - zadalem wiec mu pytanie "czy moze cos ostatnio
    instalowales w komputerze? moze masz jakis program który Ci zapycha
    siec?" - odpowiedz brzmiala "nie"...
    w odpowiedzi uslyszal ode mnie "moze Ci sie sieciówka zepsula"
    i koniec rozmowy...

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 66. Data: 2002-11-05 02:02:53
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

> [...]
    > dostanie. Admin zawsze powie ze zgodnie z regulaminem (tak jest w kazdym
    > regulaminie jaki znam) ograniczyl dostep do pasma powodujacego lamanie

    Zdajesz sobie sprawę, że "treści" można rozpowszechniać legalnie lub nie
    za pomocą wielu usług? Zablokujesz je wszystkie? Wybacz, ale twoja
    argumentacja jest pozbawiona sensu.

    --
    Live fast, die old, and make very sure everyone knows you were there.
    -- Alan Cox

  • 67. Data: 2002-11-05 02:03:05
    Od: "KUBA" <g...@w...pl>

    > nie bardzo, bo userzy P2P przeniosą się bezpośrednio do operatorów
    > (posiadających własną sieć szkieletową a nie wykupujących 2Mbps od
    > kogoś innego) i tyle będzie z małych providerów, a ja powiem jedynie:
    > A NIE MÓWIŁEM :-)
    WItam!
    Czytam tego posta i ktos w koncu madze napisal. Koledzy w watku zachowuja
    sie troche jak nasza kochana TPsa kilka lat temu. Dopoki nie ma konkurencji
    mozna usera opieprzac przycinac, nalezy jednak pamietac ze internet sie
    rozwija i beda
    coraz tansze polaczenia do netu, wiec korzystajcie sobie krzyczcie i
    przycinajcie. Sami nie lubicie telekomuny za podejscie do klienta a sami tak
    postepujecie ze swoimi. Niestety ( dla was admini) ze niedlugo net stanie
    sie tani, i bedziecie sie prosic ludzi oto zeby przylaczyli sie do waszej
    sieci, a nie sadze zeby ktos sie przylaczal do sieci nie "kompletnej".
    Pozdrawiam
    KUBA

  • 68. Data: 2002-11-05 02:04:29
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2002-11-04 10:10, Użytkownik Pawel Sikora napisał:

    > Jak kupisz pasmo za 800 Euro/1Mbit to sobie bedziesz

    Jakbym miał kasę na takie łącze, to bym wziął Neo a za zaoszczędzoną kasę
    importował sobie to co teraz ściągam (w nienajlepszej jakości) w
    oryginalnych, ładnych pudełkach :-)

    > mogl pokorzystac z internetu wedlug swojego gustu,
    > ponizej tego SA ograniczenia i kompromisy.

    Właśnie o nich sobie dyskutujemy. Nie twierdziłem ani razu, że luser ma
    dostać wszystko i jeszcze admin ma mu spiewac kołysankę jak nie może
    zasnąć... ale może nie przesadzajmy i w drugą stronę. Dostęp do internetu
    to nie ma być dostęp do ulóbionego portalu admina w godzinach pozaszczytowych.

    Naczytali się ludziska BOFH-a za dużo... ;-)

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)

  • 69. Data: 2002-11-05 12:30:10
    Od: DrStorm <D...@w...pl>

    W artykule <aq6m7m$nue$1@news.tpi.pl> KUBA napisał(a):
> [...]
    > sie tani, i bedziecie sie prosic ludzi oto zeby przylaczyli sie do waszej
    > sieci, a nie sadze zeby ktos sie przylaczal do sieci nie "kompletnej".
    A kiedy pewne osoby wreszcie zrozumieja ze np. zejscie z 3tys. na 2,5 tys.
    za dobre lacze (TPSA) raczej niewiele da typowemu uzytkownikowi :), tak szybki
    dostep bedzie tanial ale caly czas bedzie poza zasiegiem typowego kaazowicza
    A jak tak bardzo podoba wam sie TPSA to przenescie sie do niej, zacznie
    zapychac sie ich szkieletowka to dowala takimi cenami ze pojdziesz do sklepu
    i kupisz modem, co do innych operatorow majacych wlasna siec szkieletowa
    poszukaj takiego ktory za sensowna cene podciagnie ci szybkie lacze do domu,
    wiekszosc nie swiadczy uslug dla uzytkownikow prywatnych bo nie oplaca im sie
    ciagnac kabla do nich :).

    DrStorm

  • 70. Data: 2002-11-05 13:59:48
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

> [...]
    > zasnąć... ale może nie przesadzajmy i w drugą stronę. Dostęp do internetu
    > to nie ma być dostęp do ulóbionego portalu admina w godzinach

    Tak tylko ze nie mowimy o blokowaniu calego internetu jak to ty
    przedstawiasz a jedynie o tym jednym najbardziej "gownianym" programie. Czy
    uwalenie jednego programu to jest wycinanie calego internetu ?
    Owszem jest to wycinanie calego internetu tylko dla tych co kupili dostep
    tylko i wylacznie w tym glupim celu.
    Sa inne uslugi jak gry sieciowe (BattleNet) na ktorym userzy kupujacy
    legalne gry nie moga pograc bo kilku "debili" zasysaz bez umiaru i rozsadku
    lacze drzac przy tym pysk na adminow ze mu sie zle sciaga. A ten biedny user
    ktory chcial sobie zagrac grzecznie czeka. Tak wiec moj wniosek jest taki ze
    Ci co najwiecej doja zasysaja dra pyski i narzekaja nakbardziej.
    Dlatego ja wycialem Kazaa calkiem lacze z serwisem. Jak Ci krzykacze nie
    umieja sie sami kontrolowac i miec na wzgledzie to ze inni tez sa w sieci to
    nie beda mieli wcale dostepu do Kazaa co proponuje wszystkim adminom zrobic.
    Ci geniusze z Kazaa zobacza nagle jak spadnie zainteresowanie ich strona.
    Wypowiedzieli wojne adminom przez kombinacje ale my mozemy ich serwisy
    calkiem wyciac. Nikt tam nie bedzie wchodzil nie bedzi einstalowal ich
    oprogramowania nie bedzie sie rejestrowal. Za 2 miesiace statystyki im
    spadna o 60 % i napisza Kazaa dla adminow.
    Teraz bedziemy zdalnie ustawiac transfery w Kazie u userow. ;)
    Parodia !!!