    From: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Prosba do adminow firewalli
    Date: Tue, 5 Nov 2002 13:59:48 +0000 (UTC)

    > Właśnie o nich sobie dyskutujemy. Nie twierdziłem ani razu, że luser ma
    > dostać wszystko i jeszcze admin ma mu spiewac kołysankę jak nie może
    > zasnąć... ale może nie przesadzajmy i w drugą stronę. Dostęp do internetu
    > to nie ma być dostęp do ulóbionego portalu admina w godzinach
    pozaszczytowych.

    Tak tylko ze nie mowimy o blokowaniu calego internetu jak to ty
    przedstawiasz a jedynie o tym jednym najbardziej "gownianym" programie. Czy
    uwalenie jednego programu to jest wycinanie calego internetu ?
    Owszem jest to wycinanie calego internetu tylko dla tych co kupili dostep
    tylko i wylacznie w tym glupim celu.
    Sa inne uslugi jak gry sieciowe (BattleNet) na ktorym userzy kupujacy
    legalne gry nie moga pograc bo kilku "debili" zasysaz bez umiaru i rozsadku
    lacze drzac przy tym pysk na adminow ze mu sie zle sciaga. A ten biedny user
    ktory chcial sobie zagrac grzecznie czeka. Tak wiec moj wniosek jest taki ze
    Ci co najwiecej doja zasysaja dra pyski i narzekaja nakbardziej.
    Dlatego ja wycialem Kazaa calkiem lacze z serwisem. Jak Ci krzykacze nie
    umieja sie sami kontrolowac i miec na wzgledzie to ze inni tez sa w sieci to
    nie beda mieli wcale dostepu do Kazaa co proponuje wszystkim adminom zrobic.
    Ci geniusze z Kazaa zobacza nagle jak spadnie zainteresowanie ich strona.
    Wypowiedzieli wojne adminom przez kombinacje ale my mozemy ich serwisy
    calkiem wyciac. Nikt tam nie bedzie wchodzil nie bedzi einstalowal ich
    oprogramowania nie bedzie sie rejestrowal. Za 2 miesiace statystyki im
    spadna o 60 % i napisza Kazaa dla adminow.
    Teraz bedziemy zdalnie ustawiac transfery w Kazie u userow. ;)
    Parodia !!!