  • 1. Data: 2002-10-24 11:15:19
    Temat: Dostep do netu przez TPSA przy blokadzie wyjscia na '0' - cd
    Od: Marcin Bogdanski <m...@b...pl>

    Cześć,
    raz już pytałem o podobną sprawę i pomogliście mi, może więc uda mi się
    jeszcze raz:

    Wynajmuję mieszkanie (w Warszawie) z telefonem, gdzie właściciel zablokował
    wyjście na '0'. Potrzebowałem dostępu do usługi '0202122' przez inny numer
    bez '0' - ktoś z grupy doradził mi 450.29.29 - i to działa OK (dzięki !)

    A teraz poprosiłem właściciela aby mi załatwił pakiet 45. No i po podpisaniu
    umowy zaczęły się schody. Nikt z BOK-u nie poinformował go, że trzeba
    zmodyfikować blokadę, a umowa pakietu nie powoduje automatycznego
    odblokowania numeru 0202130. Facet mieszka w innym mieście i rzadko bywa w
    BOK-u, zaś mnie w BOK jedni chcieli pomóc, lecz nie zdołali, inni sprawę
    olewali. Stanęło na tym, że jednak właściciel linii musi tam jeszcze raz
    pojechać, a ja do tego czasu tracę kasę.

    No i mam pytanie do Was: może ktoś zna numer analogiczny do '450.29.29', a
    dający identyczną funkcjonalność jak '0202130' ?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-10-24 12:51:56
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Marcin Bogdanski <m...@b...pl> wrote in

    > A teraz poprosiłem właściciela aby mi załatwił pakiet 45. No i po

    a nie dalo sie callbaku ? wychodzi 2x taniej od tych smiesznych ofert tpsa

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 3. Data: 2002-10-24 13:23:48
    Od: Tomasz Slaski <t...@a...pl>

    Marcin Bogdanski wrote:

    > No i mam pytanie do Was: może ktoś zna numer analogiczny do '450.29.29', a
    > dający identyczną funkcjonalność jak '0202130' ?

    Nawet gdybym Ci go podał, to i tak nikt w TPSA nie rozliczy Ci tego
    jako ryczałtu. (ops... pakietu)

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH