  • 1. Data: 2002-10-27 07:57:52
    Temat: Prosba do adminow firewalli
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    Panowie, prosze nie blokujcie portow 1214 dla Kazaa bo to nie ma
    najmniejszego sesnu.
    Nowe scierwo znajdzie sobie jakis wolny port i w ten sposob mialem dzisiaj
    przypadek ze koles ciagnal z portu 23 czym rozwalil mi polityke kolejek dla
    polaczen interaktywnych.
    Jak portu nie zablokujecie to bedzie siedzial na 1214 i sie nie ruszy
    (chyba).

    Marcin

  • 2. Data: 2002-10-27 11:11:24
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: Kamil Kapturkiewicz <h...@W...wp.pl>

    Marcin Kuczera wrote:

> [...]
    > polaczen interaktywnych.
    > Jak portu nie zablokujecie to bedzie siedzial na 1214 i sie nie ruszy

    no wlasnie, w jaki sposob zablokowac nowa kazaa ?? przez host.deny ???

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-10-27 19:30:47
    Od: DrStorm <D...@w...pl>

    W artykule <3...@W...wp.pl> Kamil Kapturkiewicz napisał(a):
    > no wlasnie, w jaki sposob zablokowac nowa kazaa ?? przez host.deny ???
    Byla gdzies rada zeby nie blokowac 1214 ale ostro go przyciac :)
    wtedy Kazaa2 nie bedzie szukac nowego, ale nie bedzie tez blokowac lacza

    DrStorm

  • 4. Data: 2002-10-27 19:30:54
    Od: "Przemysław Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    Użytkownik "Kamil Kapturkiewicz" <h...@W...wp.pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie, w jaki sposob zablokowac nowa kazaa ?? przez host.deny ???

    Chyba tylko iptables -P FORWARD DROP
    będzie działało :(
    Kazaa ma swoje "bardziej" ulubione porty ale w ostateczności będzie używało
    portu 80
    oby tylko to nie były zapytania HTTP gdyż takie zachowanie transpaentnym
    proxy można załatwić

  • 5. Data: 2002-10-27 19:31:14
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marcin Kuczera <m...@n...net> wrote:
    > Panowie, prosze nie blokujcie portow 1214 dla Kazaa bo to nie ma
    > najmniejszego sesnu.

    Może skieruj prośbę do autorów Kazyy, żeby nie zachowywali się jak
    skończeni bandyci i nie kradli dowolnych WKP.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 6. Data: 2002-10-27 19:31:22
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Sun, 27 Oct 2002 11:11:24 +0000 (UTC)
    Kamil Kapturkiewicz <h...@W...wp.pl> pisze:

    > no wlasnie, w jaki sposob zablokowac nowa kazaa ?? przez host.deny ???

    Firewall. Z portów puść co trzeba i/lub chcesz. Reszte zablokuj.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]

  • 7. Data: 2002-10-28 12:18:44
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > no wlasnie, w jaki sposob zablokowac nowa kazaa ?? przez host.deny ???

    kolejkowanie i przyciecie pasma /IP na sztywno.
    Jak ktos odpali kaze i strony beda mu sie ladowac 5 minut to sie szybko
    wyleczy.
    Mam takiego jednego, pluje sie ze www 5 minut sie laduje, ja sprawdzam pinga
    do niego ze swiata - dochodzil do 30sekund ! (na inne hosty 20-30ms)
    Kolo mial otwarte 1214, 80 - oba to kazaa.
    Kolejki HTB + SFQ ustawione na 64kbit out 128kbit in.

    Jak wywalil kaze to sie od razu poprawilo.

    Marcin

  • 8. Data: 2002-10-28 12:18:57
    Od: "Dariusz Jackowski" <p...@u...invalid>

    In news:3DBBBBC8.30105@WYTNIJ.wp.pl,
    Kamil Kapturkiewicz <h...@W...wp.pl> typed:

    > no wlasnie, w jaki sposob zablokowac nowa kazaa ?? przez host.deny ???

    Przeciez to bajecznie proste. Co z tego, ze KaZaA losowo wybiera porty
    (wielkie hamstwo ze strony producenta), skoro musi sie najpierw zalogowac?
    ;) Nic nie zrobi, dopoki sie nie zaloguje, wiec wystarczy po prostu mile,
    przyjemnie i z usmiechem na ustach wyciac 217.116.226.0/24 (o ile dobrze
    pamietam - polecam upewnic sie np. tcpdumpem).

    --ascent

  • 9. Data: 2002-10-28 16:35:17
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> wrote in message

    > Może skieruj prośbę do autorów Kazyy, żeby nie zachowywali się jak
    > skończeni bandyci i nie kradli dowolnych WKP.

    Rakacja autorow kazy byla reakcja na brutalna wycinke przez adminow, nie ?

  • 10. Data: 2002-10-29 07:20:41
    Od: DrStorm <D...@w...pl>

    W artykule <apjjpd$cn0$1@news.tpi.pl> WaSyL napisał(a):
    > Rakacja autorow kazy byla reakcja na brutalna wycinke przez adminow, nie ?
    Brutalna wycinka adminow (ale brzmi ;) byla reakcja na blokowanie pasma
    przez programy P2P, takie jak Kazaa, w koncu nie tylko ty siedzisz na laczu,
    inni chcieliby odebrac poczte, poodwiedzac www, etc.
    U mnie wrzucilem CBQ i kolejkowanie, na razie wystarczy :)

    DrStorm