  • 181. Data: 2015-04-14 04:56:17
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.net>

    Pszemol wrote:

    > "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message

    > Jak widać tęsknoty co do sposobu odpoczynku wśród elektroników,
    > na codzień pracujących z techniką, są podobne :-)

    Wiem że odgrzebuję stary wątek, ale dopiero teraz do niego dotarłem
    nadrabiając zaległości.
    Klub turystyczny z Elektroniki PW ma w Beskidzie Niskim starą, drewnianą
    chatkę. Prądu tam nie było i nie zanosiło się żeby miał być, wieczorami się
    siedziało przy lampach naftowych, a chatkowa legenda głosi że jakiekolwiek
    urządzenie elektroniczne które miało być używane w chacie bądź jej
    najbliższej okolicy, miało zostać natychmiast skonfiskowane przez osobę
    bacującą i wrzucone do studni :)

    pzdr,
    j.

  • 182. Data: 2015-04-14 05:03:00
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.net>

    Pszemol wrote:
    > "Dupek Żołędas" <s...@g...com> wrote in message
    >
    > :-))))))))))))))))))))))))) to Ci się udało!

    Wy się tu naśmiewaliście, a chłopaki nie wiedzieli że się nie da i
    zbudowali, i jeszcze wystąpili o patent: http://tinyurl.com/m7cchtj (
    http://www.washingtonpost.com/local/when-it-comes-to
    -putting-out-fire-gmu-students-show-its-all-about-th
    at-bass/2015/03/22/47a7f8e8-cf1a-11e4-a2a7-9517a3a70
    506_story.html )

    pzdr,
    j.

  • 183. Data: 2015-04-14 14:21:55
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.net> napisał w
    wiadomości news:mghvip$k0f$1@dont-email.me...
    > urządzenie elektroniczne które miało być używane w chacie bądź jej
    > najbliższej okolicy, miało zostać natychmiast skonfiskowane przez osobę
    > bacującą i wrzucone do studni :)

    To ktoś by sobie nagrabił kłopotów prawnych...

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 184. Data: 2015-04-18 00:32:56
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Jacek Radzikowski pisze:

> [...]
    > urządzenie elektroniczne które miało być używane w chacie bądź jej
    > najbliższej okolicy, miało zostać natychmiast skonfiskowane przez osobę

    Takoż flety - Rudobrody nie cierpiał popiskiwania na flecie...

    --
    Darek

  • 185. Data: 2015-04-18 14:06:22
    Od: s...@g...com

    użytkownik Jacek Radzikowski napisał:

> [...]
    -putting-out-fire-gmu-students-show-its-all-about-th
    at-bass/2015/03/22/47a7f8e8-cf1a-11e4-a2a7-9517a3a70

    Nie wiem ile w tym prawdy, tak czy siak jest z rozmachem:
    http://pl.sputniknews.com/swiat/20150401/195867.html

    Ruska buda brzmi paranaukowo. I po co dźwięk jak można
    zrobić deszcz?