  • Data: 2009-01-03 10:49:45
    Temat: Re: Projekt: hi-end'90 ?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 pisze:
    > W sumie ciekawe, że nie przyjął się format 2.88MB, ani LS120 (czyli
    > 120 MB - nawet mam gdzieś taki napęd i to do notebooka).
    Wszystko się rozbijało o stosunek ceny do możliwości. Format 2.88 nie
    miał już racji bytu, bo w połowie lat 90-tych byle gra potrafiła
    zajmować 4-6 dyskietek, czyli nic taki format nie zmieniał. Pojawiły się
    też pierwsze napędy CD (do dziś mam gdzieś model Mitsumi z własnym
    kontrolerem i wysuwanym ręcznie całym napędem, bo tacka wysuwana
    silniczkiem to za drogi wynalazek ;-)) i szybko wykończyły wynalazki
    typu LS120.

    Maciek