  • 1. Data: 2014-08-10 13:42:57
    Temat: Programy serwisowe BMW
    Od: b...@g...com

    Dzień Dobry,
    Przy zakupie nowego i często przy młodych używanych autach BMW jest mowa o programach
    serwisowych.
    Są dwa warianty podstawowy i premium/plus?

    Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia użytkownika?
    Warto na to liczyć?

  • 2. Data: 2014-08-10 17:44:44
    Temat: Re: Programy serwisowe BMW
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 13:42, b...@g...com pisze:
> [...]
    programach serwisowych.
    > Są dwa warianty podstawowy i premium/plus?
    >
    > Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia użytkownika?

    To znaczy, na co liczyć?

    JK

  • 3. Data: 2014-08-10 18:22:25
    Od: b...@g...com

    > Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia użytkownika?
    >
    > Warto na to liczyć?
    Miałem na myśli to, czy faktycznie mając taki plan serwisowy mamy z głowy wszelkie
    gwarancje układów mechanicznych samochodu i jak jest z serwisem?
    Przyjeżdżam, robię i nic nie płacę?

  • 4. Data: 2014-08-10 21:03:49
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 18:22, b...@g...com pisze:

    > Miałem na myśli to, czy faktycznie mając taki plan serwisowy mamy z głowy wszelkie
    gwarancje układów mechanicznych samochodu i jak jest z serwisem?
    > Przyjeżdżam, robię i nic nie płacę?

    Kiedyś było coś takiego w Daewoo.
    Też mówili, że wszystkie materiały eksploatacyjne wraz z usługą w cenie
    auta przez 7 lat. Gwarancja i super wypas. Ale zawsze okazywało się, że
    zepsuło się coś, co akurat nie było objęte gwarancją i to MUSIAŁO być
    wymienione, bo inaczej traciło się tą gwarancję. I np. przegląd
    w ramach którego wymieniano oleje i klocki był za darmo, ale
    pióra wycieraczek trzeba było wymienić, a te kosztowały 1500. :D

    Nie miałem daewoo, ale ktoś spośród znajomych co miał opowiadał takie
    rewelacje.

  • 5. Data: 2014-08-10 21:54:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 10 Aug 2014 21:03:49 +0200, megrimsES
    <m...@i...pl> wrote:

    >Nie miałem daewoo, ale ktoś spośród znajomych co miał opowiadał takie
    >rewelacje.

    Właśnie, rewelacje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2014-08-10 22:06:18
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 21:54, jerzu pisze:

    > Właśnie, rewelacje.

    To napisz jak to z tą darmową obsługa serwisową w Daewoo było.

  • 7. Data: 2014-08-10 22:43:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pióra wycieraczek trzeba było wymienić, a te kosztowały 1500. :D
    >
    > Nie miałem daewoo, ale ktoś spośród znajomych co miał opowiadał takie

    No to źle pamiętasz, bo właśnie i wycieraczki były w cenie pakietu.

  • 8. Data: 2014-08-10 23:06:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Sunday, August 10, 2014, 9:03:49 PM, you wrote:

> [...]
    > pióra wycieraczek trzeba było wymienić, a te kosztowały 1500. :D
    > Nie miałem daewoo, ale ktoś spośród znajomych co miał opowiadał takie

    Kłamał. Gwarancja była na 3 lata i nie obejmowała elementów gumowych i
    plastikowych. Np. mechanizmu wycieraczek (plastikowe łożyska). I to
    był jedyny element, który na gwarancji za własne pieniądze
    wymieniałem. Z robocizną niecałe 200PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan