  • Data: 2014-02-01 16:11:28
    Temat: Re: Programowanie uC - Pascal, czy C ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Mario,

    Saturday, February 1, 2014, 3:55:22 PM, you wrote:

    > Z tym się zgodzę :)
    > Pisałeś o FoxPro.
    > "Komunikat Microsoft[2] z 13 marca 2007 informuje, że oprogramowanie
    > Visual FoxPro nie będzie dalej rozwijane. Oznacza to, że wersja VFP 9,
    > datowana 22 grudnia 2004, jest ostatnią komercyjną dystrybucją tego
    > pakietu."

    No i co z tego? Ja używałem do końca wersji 2.6a i wystarczało.

    > Czyli muzeum.

    Bzdura. Brak rozwoju - nazwijmy to - komplilatora nie umniejsza
    wartości programów. Ostatnia wersja pracujęca stabilnie w 3
    różnych środowiskach to 2.6a właśnie. Od wersji 3 jest to Visual,
    działający tylko pod Windows. Dla mnie w niczym nieprzydatny.

    Visual FoxPro poszedł w stronę prób integracji z .net a z tego nic nie
    wyszło w praktyce.

    --
    Best regards,
    RoMan