  • Data: 2014-02-02 00:37:30
    Temat: Re: Programowanie uC - Pascal, czy C ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Mario,

    Sunday, February 2, 2014, 12:33:36 AM, you wrote:

    [...]

    > Czyli sprzed 20 lat. Nie ważne czy on jest według ciebie dobry. Ważne
    > czy jest stosowany.

    Myślę, że jeszcze znalazłoby się parę osób, które w tym piszą. Ale
    oczywiście, że w dobie wsadzania wszystkiego w przeglądarkę jest to
    już margines i to bardzo wąski.

    > Z informacji od znajomych pracujących w firmach produkujących soft
    > wynika, że nieliczni już programiści od FP czy Clippera zajmują się
    > wyłącznie konserwowaniem starego softu.

    Nadal działającego softu. Nie uważasz, że to JEST jakieś osiągnięcie?

    > W nowych wdrożeniach nie stosuje się tych technologii. To oznacza
    > muzeum.

    Widzisz - prawdziwi twardziele za najlepszą uznawali wersję Clippera z
    1987 roku...

    --
    Best regards,
    RoMan