  • 1. Data: 2009-07-15 09:43:36
    Temat: Programowanie nbox recordera z internetu
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl>

    Witam. Komus to dziala?
    Bo mnie wywala "Polaczenie nieudane, zly nr umowy lub haslo. Sprobuj jeszcze
    raz"
    Tuner podlaczony prawidlowo bo bez problemu dziala radio internetowe.
    Chyba ze to ustrojstwo potrzebuje zeby jakies porty na routerze przekierowac
    ?

    Pozdrawiam:
    Tomek

  • 2. Data: 2009-07-15 18:01:33
    Temat: Re: Programowanie nbox recordera z internetu
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Lip, 11:43, "Zubaj" <z...@r...pl> wrote:

    > Chyba ze to ustrojstwo potrzebuje zeby jakies porty na routerze przekierowac
    > ?

    Jak masz router z firewallem czy NATem to raczej na pewno trzeba
    jakies porty przekierowac.
    Chociaz... masz jakis panel logowania do nboxa?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2009-07-16 01:03:57
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Zubaj wrote:
    > Witam. Komus to dziala?
    > Bo mnie wywala "Polaczenie nieudane, zly nr umowy lub haslo. Sprobuj jeszcze
    > raz"

    sprobuj wpisac poprawny numer umowy i haslo.

    HINT: numer umowy i numer abonenta to nie to samo.

    gacek

  • 4. Data: 2009-07-16 20:08:07
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sprobuj wpisac poprawny numer umowy i haslo.
    >
    > HINT: numer umowy i numer abonenta to nie to samo.

    Wiem :-)

  • 5. Data: 2009-07-18 18:14:49
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl>

    > Jak masz router z firewallem czy NATem to raczej na pewno trzeba
    > jakies porty przekierowac.
    > Chociaz... masz jakis panel logowania do nboxa?

    Panel logowania znajduje sie tu http://n.pl/tv.html
    Po nacisnieciu "Rec" nalezy wpisac numer umowy i haslo cyfrowe
    co tez czynie i cal czas nie dziala.

    Pozdrawiam:
    Tomek

  • 6. Data: 2009-07-18 18:44:36
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 20:14:49 +0200, "Zubaj" <z...@r...pl> wrote:

    >Panel logowania znajduje sie tu http://n.pl/tv.html
    >Po nacisnieciu "Rec" nalezy wpisac numer umowy i haslo cyfrowe
> [...]

    Witam
    Wpisałem do tunera na sztywno numery IP sieci i u mnie działa. Nie
    odblokowywałem żadnych portów, itp. Na stronie podałem numer umowy i
    hasło cyfrowe.