  • 1. Data: 2009-07-13 16:04:13
    Temat: Jak znalezc oznaczenia
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Gdzie szukać oznaczeń ze odbiornik TV będzie się nadawał do odbioru dvb-t,
    telewizor kupiony w tym roku w lutym, Samsung LC i wertuje instrukcje i na
    stronie Samsunga tez oglądałem i kicha .Podejrzewam ze go nie wyrzucę jak
    włączą cyfrowa naziemna platformę,obecnie korzystam z sygnału cyfrowego z
    talerza ,ale chce wiedzieć i tyle .

  • 2. Data: 2009-07-13 16:45:45
    Temat: Re: Jak znalezc oznaczenia
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak włączą cyfrowa naziemna platformę,obecnie korzystam z sygnału
    > cyfrowego z talerza ,ale chce wiedzieć i tyle .

    taka pozycja w instrukcji obsługi jak tuner powinna być raczej opisana

  • 3. Data: 2009-07-13 22:32:08
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

> [...]
    > jak włączą cyfrowa naziemna platformę,obecnie korzystam z sygnału
    > cyfrowego z talerza ,ale chce wiedzieć i tyle .

    Jak kicha to sie nie bedzie nadawał.

    MaW

  • 4. Data: 2009-07-14 10:20:46
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Jak kicha to sie nie bedzie nadawał.
    Boje się ze masz racje, gdyby UKE zmusił sprzedawców do oznaczania w jakiś
    sposób odbiorników TV ze mogą odbierać DVB-T.Sprzedawcy mogą takie polecenia
    lekceważyć , bo mogą mieć problemy ze sprzedażą chłamu nie przystosowanego
    do obowiązujących aktualnie standardów w Polsce

  • 5. Data: 2009-07-14 16:09:22
    Od: crazy <c...@g...pl>

    jerzyn pisze:
> [...]
    > włączą cyfrowa naziemna platformę,obecnie korzystam z sygnału cyfrowego z

    Jeśli nie ma znaczka DVB-T to znaczy, ze nie ma takiego tunera
    wbudowanego, bo po co się chwalić jak czegoś nie ma?

    Jeśli nie ma nigdzie oznaczenia MPEG-4 to jest tylko MPEG-2, ponieważ...
    patrz wyżej ;)